בריאות

מהפכה בטיפול נמרץ: חברת המד-טק הישראלית תשים קץ לזיהומים בדם?

אינספירה טכנולוגיות מפתחת "ריאה מלאכותית" על ידי חימצון דם באופן ישיר, שמטרתה להחליף את מכונת ההנשמה. בנוסף, הטכנולוגיה החדשה נועדה למנוע צמיחה של חיידקים הגורמים לספסיס. המנכ"ל דגי בן נון: "סוללים את הדרך לטיפולים בטוחים ויעילים יותר"
מערכת ice | 
ריאה מלאכותית-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
חברת המד-טק אינספירה תפתח פתרון לצורך הפחתת זיהומים בדם, כך מדווחת הערב (רביעי) החברה לכלי התקשורת. מדובר בפתרון שמתבסס על הפיתוח של חברת המד-טק Ennocure MedTech שיוטמע במערך הפטנטים של אינספירה, אשר מונע צמיחה של חיידקים הגורמים לזיהום בדם
חברת המד-טק אינספירה טכנולוגיות, המפתחת "ריאה מלאכותית" על ידי חימצון דם באופן ישיר ושמטרתה להחליף את מכונות ההנשמה, מודיעה על פיתוח טכנולוגיה שמטרתה להפחית זיהומים בדם. מדובר בפיתוח של חברת המד-טק Ennocure, אשר יוטמע במערכות ה-INSPIRA ART ובמערך הפטנטים של אינספירה ומטרתו למנוע צמיחה של חיידקים הגורמים לזיהום בדם (ספסיס). 
שיתוף הפעולה עם חברת אינוקיור נולד על רקע ההערכה שכיום בעולם ישנם כ-250,000 מקרים של זיהום דם בשנה המתרחשים בחדרי טיפול נמרץ, דבר המוביל לאשפוז ממושך בבית החולים ולהגדלת העלויות של שירותי הבריאות. לאור זאת, אינספירה עתידה לשלב את הטכנולוגיה כאמצעי למניעת זיהומים בדם בקרב חולים הזקוקים לחימצון דם בטיפול נמרץ ובכך לספק פתרון יעיל להפחתת סיבוכים בתהליכים אלו. 

מייסדי החברה (צילום: ליאל אנפולסקי)
דגי בן נון, מנכ"ל אינספירה טכנולוגיות: "בשילוב הטכנולוגיה שלנו לחמצון דם באופן ישיר, יחד עם הפתרונות למניעת זיהומים של אינוקיור, אנחנו ממוקדים בשיפור פוטנציאלי של מצב המטופלים בטיפול נמרץ וסוללים את הדרך לטיפולים בטוחים ויעילים יותר. שיתוף הפעולה הזה צפוי להאיץ את הפיתוח ולהרחיב את ההטמעה של הטכנולוגיה שלנו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה