בריאות

יאיר לפיד תרם דם: "הרופאים מוכיחים שיש על מי לסמוך"

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד הגיע אמש לבית החולים שיבא, ביקר את הפצועים ותרם דם: "הרופאים מוכיחים כי יש למדינת ישראל על מי לסמוך ברגעים קשים אלו"
מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום המרכז הרפואי שיבא)

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיע אמש לבית החולים שיבא, השתתף בהערכת המצב של הנהלת בית החולים בראשות פרופ׳ יצחק  קרייס, ביקר את משפחות הפצועים המאושפזים במחלקות טיפול נמרץ וטראומה ותרם דם. 

ראש האופוזיציה לפיד אמר בהערכת המצב של בית החולים כי ״הרופאים היושבים בחדר הזה מוכיחים כי למדינת  ישראל יש על מי לסמוך ברגעים קשים כאלו״ לפיד נפגש עם משפחות הלוחמים שנפצעו בקרבות בדרום ואמר לאחר המפגש איתם: ״יש לנו מדינה של אנשים מדהימים״.
 

לאחר מתקפת הטרור הקטלנית שבעצם הוציאה לדרך את מלחמת עזה הראשונה, הודיע לפיד כי הוא מוכן להיכנס לממשלת אחדות מקצועית ואף פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו. אולם בניגוד לבני גנץ שמוכן להיכנס ללא תנאים מוקדמים, הודיע לפיד כי הוא מעוניין להיכנס במידה ובן גביר וסמוטריץ' ייצאו מהממשלה. כזכור במתקפה הקשה על ישובי עוטף עזה, נרצחו למעלה מ-700 אזרחים וחיילים, נפצעו יותר מ-2400. בנוסף לכך נחטפו יותר מ-100 אזרחים וחיילים. יותר מ-48 שעות לאחר תחילת האירוע, עדיין נמצאים מחבלים בשטח ישראל.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טפשות היא מחלה כרונית
    אני 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם רע.הכיפות הסרוגות נותנות את חייהם על הגנת הדרום,והוא רוצה להדיר מאות אלפים מקבלת החלטות,עכשיו הזמן לזה?חצוף.שב עם כולם,כולל חרדים.אתה יכול להגיד שאינך תומך בממשלה,אלא יושב רק בקבינט,עם כולם,כי אתה תומך בעם ובעת החירום הזו.פטר את יועציך.
    סגור
  • 2.
    תככן נילאה
    דחדי ימין 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות שחקן לא ההיתי לוקח אותך
    סגור
  • 1.
    לא כדאי
    שלא יתרום 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיקבל את הדם של לפיד יהפוך למפלצת אדם אנטישמית
    סגור