בריאות

הקורונה חוזרת? הודעה חריגה של משרד הבריאות לציבור

משרד הבריאות הודיע כי לאור העלייה בתחלואה בארץ הוא ממליץ לקבוצות בסיכון לחזור ולעטות מסכה במקומות הומי אדם. בנוסף לכך המליץ המשרד לקראת ארוחות החג לחזור ולעטות מסכות במקרה ובאים במגע בחללים סגורים עם אנשים בקבוצות סיכון 
מערכת ice |  2
קורונה (צילום pixabay)

הקורונה חוזרת? בינתיים עדיין מוקדם לדעת, אך לקראת ארוחות ערב ראש השנה ובכלל חגי תשרי, יצא משרד הבריאות בסדרת המלצות חדשה לציבור להימנע מהדבקה. המשרד מסר כי עדיין לא ברור אם הוורייאנט החדש שהתגלה מדבק יותר מהקודמים. אך מומחי הבריאות רואים עלייה מתונה במספר המתאשפזים כתוצאה מהנגיף החדש, כאשר בעולם קיימים מספר וורייאנטים הגורמים לעלייה בתחלואה.

לקראת החגים וכתוצאה מהעלייה בתחלואה ממליץ המשרד כי במידה ואדם נמצא בקבוצת סיכון או רוצה להפחית סיכון להדבקה כדאי להטות מסכה במקומות סגורים עם ריבוי אנשים. כמו כן מומלץ להשתמש במסכה בעת מפגש עם אנשים הנמצאים בתוך קבוצות סיכון. חשוב שחולה עם תסמינים ישמור על בידוד עד לסיום התסמינים.

במידה ואדם שחלה נדרש לצאת מומלץ להשתמש במסכה. חשוב לשמור על מודעות ולהיבדק בבדיקה ביתית לגילוי מוקדם כאשר יש חשד לתחלואה. משרד הבריאות ממשיך לנטר את מצב התחלואה ויעדכן את הנחיותיו במידת הצורך. המשרד נערך למתן חיסונים ייעודיים בזמן הקרוב כנגד תתי הזנים החדשים המאיימים להחזיר אותנו לאחור.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אל תתבודדו. זה הסיכון.
    אביחי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ***** כרופא אני חייב לצעוק את צעקתי. אל תתבודדו. הבידודים המשתקים ימים רבים בחדר ובמיוחד בשילוב עם המחלה או הנגיף הנשימתי הם מקור החולי הקשה. ברפואה ידוע שצריך ספורט. גם שלא עושים ממילא זה לא אומר שצריך להתנוון בחדר. תעשו הליכות. עדיף בשמש, אך לא בשעות החמות. גם אל תרבו באכילה בזמן החולי.
    סגור
  • 1.
    לא מעניין
    בר מוחא 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בסדר...
    סגור