בריאות

טלי גוטליב נגד נתניהו: "לא התחסנתי לקורונה, בריונות המדינה"

חברת הכנסת טלי גוטליב ביקרה בחריפות לבשורה על האמנה חדשה של ארגון הבריאות העולמי בנושא מגפות ובטוויטר פורסמה הקלטה שלה, בה היא חושפת שלא התחסנה כנגד קורונה וגם תקפה את מדיניות הממשלה בנושא, כאשר כזכור - ראש הממשלה הנוכחי, נתניהו, היה זה שהביא את החיסונים לישראל ודחף להתחסנות מהירה של כלל האזרחים
מערכת ice |  10
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
ארגון הבריאות העולמי שוקד בימים אלו על אמנה חדשה בנושא מגיפות, כזו שתאגד את האחריות על הנושא תחת הארגון ותוביל, בין היתר, לחלוקה שוויונית יותר של חיסונים בין מדיות העולם.
חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה בחריפות לבשורה על האמנה ובטוויטר פורסמה הקלטה שלה, בה היא חושפת שלא התחסנה כנגד קורונה וגם תקפה את מדיניות הממשלה בנושא, כאשר כזכור - ראש הממשלה הנוכחי, נתניהו, היה זה שהביא את החיסונים לישראל ודחף להתחסנות מהירה של כלל האזרחים.
 
כך היא דיברה: "כשלעצמי, אני לא התחסנתי לקורונה, לא הייתי מכניסה לגוף שלי שום דבר מהסוג הזה, זו תפיסת עולמי שלי. הדרך להילחם באמנה זה בגלל שאנחנו בעד חיסונים או נגד חיסונים, הדרך היחידה היא שדי לבריונות המדינה כנגד האזרחים בזמן המגפה ובטח שאני לא מכונה להשתית את עצמי ולהכפיף את עצמי לשלטון של הסתדרות עולמית כלשהי. ופה הבעיה, שעל פי האמנה המותקנת, לוקחים לנו את הריבונות להחליט על סנקציות או החלטות כאלה או אחרות, שגם כך זה קשה".
גוטליב גם צייצה בנושא: "אדוני שר הבריאות אנא ממך אל תאשרר את תיקון אמנת הבריאות של ארגון הבריאות העולמי! ותודה לאזרחים מודאגים שהביאו לידיעתי את הזוועה הכרוכה בחתימה על תיקוני האמנה. ארגון הבריאות העולמי מבקש להשתלט על ריבונות ישראל בענייני בריאות. אל תהיו אדישים לזה!! אנא קיראו את האותיות הקטנות".
 
שר הבריאות ארבל הוציא הבהרה בנושא, בה נכתב: "ממשלת ישראל ומשרד הבריאות בפרט, בדומה למדינות אחרות - לא יוותרו על ריבונותה של מדינת ישראל - בייחוד בסוגיות הנוגעות לבריאות הציבור. לצערי מופצות שלל בדיות על מהות אמנת הבריאות הנדונה בימים אלו בארגון הבריאות העולמי ואני מציע לפעול באחריות ולא ליפול לחדשות הכזב הללו. מטרת האמנה היא לא ליטול ריבונות מאף מדינה – אף מדינה שמכבדת את עצמה לא תוותר על ריבונותה לקבל החלטות עבור אזרחיה בתחום בריאות הציבור".
עוד הוא הוסיף: "האמנה המדוברת נמצאת בשלביה הראשוניים, והיא נדונה באופן רחב מול כל המדינות החברות בארגון, לרבות ישראל, במטרה לקדם שיתופי פעולה מיטביים, זיהוי מוקדם של סיכון בריאותי וכלי מניעה וטיפול טובים יותר, שישמשו אותנו ככל שבעתיד תתפרץ מגיפה עולמית חדשה. כשהאמנה תושלם (הליך שכנראה יימשך מספר שנים), היא תובא לאישור הממשלה והכנסת, כמקובל, וישראל תוכל להחליט האם להצטרף אליה אם לאו".
גוטליב כנראה התרצתה מההבהרה הזו וצייצה: "לשמחתי הרבה יש לנו שר בריאות חכם ואמיץ. פניתי אליו בעקבות הודעת הדוברת שלו הרצופה טעויות מהותיות חמורות בהתייחס להצטרפות חס חלילה לאמנת הבריאות המתוקנת שתביא עלינו כליון! מפאת החשיבות מעדכנת כאן. אין לי ספק ששר הבריאות באומצו וחכמתו ילמד את העובדות לאישורן. לא אעמוד מנגד".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עורכים וכתבים יקרים - תקראו את החומר!!
    יערה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה הזו רדודה ברמת שלולית. בחייכם 3 צילומי מסך וציטוט של תגובת משרד הבריאות (שבעצמו אגב לומד את הנושא. טלי פרסמה את הציטוט לפני שהוא ענה תשובה מטעה שמנסה לכבות שריפה ומסתירה מידע מהציבור( תקשיבו כמעט כל המידע זמין היום בעברית ולא בזכות העיתונות, בזכות אזרחים אכפתיים שלא משלמים להל על זה. אבל לפחות תעשו מאמץ מינימלי לקרוא. יש את האמנה המסוכנת הזו שאמורה להיחתם במאי 24 - הזמן להתנגד הוא עכשיו לא אחרי שהיא תיחתם. מעבר לזה האמנה רק מבססת ומשדרגת את המחוייבות שהיום מת בטאת בעצם החברות בארגון הבריאות העולמי. למה בדיוק מתחייבים? זה מפורט בתקנות הבריאותראשי תיבות IHR והן עברו תיקונים מאד מסוכנים שייסגרו בנובמבר אם לא נביע כמדינה התנגדות. ובין השאר כתוב שם שארגון הבריאות (או הפשע...) העולמי יוכל להחליט על דעת עצמו וםקחים מטעמו בלבד אם יש פה מגיפה, אי פןטנציאל למגיפה, ולהכריז על סגר ואמצעי אכיפה נוספים, שוב על דעת עצמו, וגם לצנזר כל עמדה אחרת באופן בוטה, וגם להחליט איזו מדימה תייצר חיסונים עבור איזו מדינה אחרת - חלורת משאבים שויונית אלק. בקיצור ממשלה עולמית בחסות כל משבר שהיא תמציא.
    סגור
  • 6.
    עיקר וטפל
    אקראי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדהימה היכולת שלכם לקחת מידע מהותי ולהפוך אותו לעיסוק בפרטים השוליים. את מי מעניין הסטטוס החיסוני של טלי גוטליב? מדובר כאן באמנה מסוכנת, שמאפשרת לגוף חיצוני להשתלט על כל מדינה ולקחת כל מה שהוא ירצה. אצלנו זה יכול להיות השתלטות על הצבא שלנו, משטרה, בניינים, חינוך, או כל מה שהם יבחרו לעשות. מסירת הריבונות שלנו לגוף חיצוני היא דבר מסוכן שראוי לעצור אותו. אבל אותכם זה כנראה לא מעניין ממש
    סגור
  • 5.
    אידיוטית שימושית
    מופלטה לרעה 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אליבא דגוטליב (אלוהים ישמרנו ממנה), אם שר הבריאות חכם ואמיץ, הרי שראש הממשלה פחדן וטיפש, כך יוצא מדבריה..
    סגור
  • 4.
    חחחח
    דו 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא עונש ראוי לרוהמ שלא מתפקד
    סגור
  • 3.
    צודקת 100% כל הכבוד לה שהיא אומרת את דבר העם
    שירה 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בפייק מגיפת קץ האנושות היה את גדי יברקן שגם כן היה אמיתי בעניין הזה של ה״חיסונים״ וראינו מה עשו לו... כנל לגבי שאשא ביטון בהתחלה, עד שאיימו עליה.
    סגור
  • את לא מבינה
    וי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגם גוטליב וגם יברקן הם שליחים של אותה המפלצת . תפקידם הוא לומר את האמת זה הכל
    סגור
  • 2.
    תיכנסו לאתר שמסביר הכל
    ס 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קשה לקלוט איך מישהו - ובטח "נבחר ציבור" שמקבל מאיתנו כסף כדי לעשות עבודה, יכול לשקר ככה במצח נחושה. לא מדובר פה על "תיאוריות". הכל חשוף וגלוי על ידי אותו WHO. תיכנסו ותחקרו לבד גם אני פעם לא האמנתי. https://israelexitwho.info
    סגור
  • 1.
    ואני חשבתי שהיא מטורפת בגלל החיסונים חחח (ל"ת)
    לאה 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טלי גוטליב אשה אמיצה
    ענת 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זהו, שמסתבר שהיא לא מטורפת אלא רואה את הדברים המהותיים שאחרים לא מצליחים לראות. היא לא מפחדת להסתכל למציאות בלבן של העיניים ולהשמיע את קולה. היא לא פחדנית.
    סגור
  • היא מאכילה את הכבשים
    וי 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הכל
    סגור