בריאות

מיה דגן עוברת חופשה מהגיהנום: "נפצעתי ברגל, שברתי שן ונחתכתי"

השחקנית עוברת הכל בכרתים: "ביקרתי אצל רופא השיניים בכריתים שנגמר בזה שהוא עומד מעלי עם צבת ומקלל ביוונית". אבל מה עודד אותה?
מערכת ice | 
מיה דגן (צילום אינסטגרם/ מיה דגן)
חופשה שהייתה אמורה להיות מאוד מהנה עבור השחקנית מיה דגן, הפכה לסיוט לא קטן, כאשר כמה פציעות שיבשו לה את התכניות לבלות בנעימים בכרתים יחד עם המשפחה שלה, ועדיין, יש מה שמשאיר אותה מאושרת מתמיד.
בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה, כתבה דגן: "סיכום היום הראשון של הטיול שלנו.. אז אחרי שנפצעתי ברגל מהעגלה של הדיוטי, נחתכתי ביד מסכין גילוח, נשברה לי השן וביקרתי אצל רופא השיניים בכריתים שנגמר בזה שהוא עומד מעלי עם צבת ומקלל ביוונית".

עוד סיפרה: "ואז מגיע הרגע הזה שלא קרה כ"כ הרבה זמן תודה אלוהים על הרגע הזה ששווה כל קושי ומכאוב. זה מה שאני אזכור. אמליוש חזרה לרגע להיות התינוקת שלי שמה עלי את הראש ונרדמה. וגם היא קליספרה חברים שלי".
דגן כזכור בשנים 2004–2006 הייתה נשואה לשחקן יוסי מרשק. משנת 2012 נמצאת בזוגיות עם ערן פפר, אחיו של השחקן אורי פפר. בשנת 2013 נולדה בתם אמליה ב-2022 התראיינה וסיפרה על התמכרותה לאלכוהול מגיל הנעורים, ועל הגמילה ממנו. וכיום מתגוררת בשכונת נווה צדק בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה