בריאות

מעשה אצילי: זו ההחלטה שקיבלה משפחת הסייר שנרצח אמש בת"א

רקמותיו של סייר עיריית תל אביב חן אמיר ז"ל שנרצח אמש בפיגוע בתל אביב יושתלו בכ-50 מטופלים וישפרו את חייהם
מערכת ice |  1
פיגוע ירי תל אביב (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)

משפחתו של סייר עיריית תל אביב חן אמיר ז"ל שנרצח אמש בפיגוע בתל אביב, קיבלה החלטה אצילית- לתרום את רקמותיו על מנת להציל חייהם של אחרים, בנק רקמות שיבא לקח חלק מרכזי בהנצלת רקמותיו של אמיר.

ד"ר אילת די סגני מספרת: "תרומת רקמות היא תמהיל של טרגדיה אישית עם תקווה. ההחלטה האצילית שקיבלה משפלתו של חן אמיר ז"ל לתרום את רקמותיו{עצמות, גידים, קרניות ועור} תציל חיים ואף יכולה לשפר את איכות חייהם של כ-50 מטופלים".

כזכור אמש מעט לפני השעה 19:00 הגיע מחבל מבוקש מג'נין לרחוב נחלת יצחק בתל אביב שהיה באותה שעה הומה אדם והתכוון לירות בכמה שיותר אנשים, שני סיירים מעיריית תל אביב שנכחו במקום שמו לב לאדם שעורר את חשדם וביקשו שיעצור, אז התפתח קרב יריות בין המחבל לשני הסיירים ממנו נהרג אמיר לאחר שנורה מטווח אפס, המחבל חוסל ע"י חברו של אמיר שהיה עימו, לפי ההערכה במהלך חתירתם של הסיירים למגע עם המחבל נמנע פיגוע גדול יותר במקום.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חן אמיר ז"ל
    בני 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן אמיר ז"ל נפל במילוי תפקידו ומנע פיגוע קשה בשבת בתל אביב. משפחתו תרמה רקמות וקרניות מגופו להצלת אנשים שנזקקו להם. מורשתו של חן צריכה להלמד בבתי ספר בשנת הלימודים הקרובה כדוגמה להתנהגות והקרבה של איש בטחון למען הציבור יהי זכרו של חן ז"ל ברוך לעד
    סגור