בריאות

עלייה בביקוש לניתוחים פלסטיים בקרב בני נוער: אלו עיקרי הביקוש

ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מדווח על עלייה של כ-37% בביקוש לניתוחים פלסטיים במהלך החופש הגדול בקרב בני הנוער, עיקר הביקוש הוא בניתוחי הצמדת אוזניים, ניתוחי אף וניתוחים להקטנת החזה הגברי אצל נשים
מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל)

ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל מדווח על עלייה של 37% בביקוש לניתוחים פלסטיים בקרב בני נוער. עיקר הביקוש הוא בניתוחי הצמדת אוזניים, ניתוחי אף וניתוחים להקטנת חזה אצל נשים, לצד עלייה בביקוש להגדלת חזה בקרב נערות המתבצע בדרך כלל במקרים בודדים, ניתוחים אלו מתבצעים בהרדמה מקומית או מלאה במערכת הבריאות בישראל, זאת לפי הנחיות משרד הבריאות.

מומחי ארגון המנתחים הפלסטיים קוראים להורים לוודא שבחרו ברופאים בעלי שם המומחים בכירורגיה פלסטית ואסתטית, בנוסף הארגון ממליץ לנהוג לפי הכללים הבאים:
ניתוח פלסטי באף - האף משלים את ההתפתחות הפיזיולוגית לקראת גיל 17 וחצי ורצוי לבצע את הניתוח לאחר ההגעה לגיל זה.
ניתוח הצמדת אוזניים - על פי חומרת המצב ניתן לשקול לבצע אצל ילדים ובני נוער, תוך התחשבות במצב הנפשי, ההתפתחות מסתיימת לקראת גיל 6 ולכן אם המצב חמור ניתן לנתח גם בגיל זה.
הקטנת חזה לנערים - ניתוח זה מומלץ לבצע החל מגיל 16, אך מומלץ לחכות לירידה במשקל הנער.
הגדלת חזה או הקטנה לנערות - מומלץ לבצע רק לאחר גיל 18 ורצוי אף להמתין עד גיל 21 שכן החזה עדיין בתהליכי התפתחות ועדיין לא מגיע לגודלו המקסימלית.
 


ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל הוא הגדול ביותר בארץ ומאגד החל משנת 2009 את העוסקים בתחום הכירורגיה הפלסטית, הרפואה האסתטית וטיפולי הקוסמטיקה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה