בריאות

כבוד גדול: סטארט-אפ ישראלי השתתף בדיון של האיחוד האירופי

בדיון עם קובעי המדיניות, הוצגו פתרונות חדשניים, ביניהם הושם דגש על Better Juice והתהליך האנזימטי הייחודי והבלעדי שפיתחה, ההופך סוכרי פירות טבעיים לסיבים תזונתיים פרה-ביוטיים ובכך מפחית משמעותית את ריכוז הסוכר במיצים
מערכת ice | 
בכירי Better Juice בפרלמנט (צילום פרטי)
ערן בלצ'ינסקי וגלי ירום, המייסדים השותפים של חברת Better Juice, מובילה טכנולוגית עולמית בתחום הפחתת הסוכר במשקאות, הוזמנו לפרלמנט של האיחוד האירופי, לדיון בנושא הזנה בארוחות הבוקר, כשעל הפרק חקיקה להפחתת צריכת הסוכר בקרב האזרחים.
בדיון עם קובעי המדיניות, הוצגו פתרונות חדשניים, ביניהם הושם דגש על Better Juice והתהליך האנזימטי הייחודי והבלעדי שפיתחה, ההופך סוכרי פירות טבעיים לסיבים תזונתיים פרה-ביוטיים ובכך מפחית משמעותית את ריכוז הסוכר במיצים. ביקור זה עם קובעי המדיניות חיזק את המחויבות של החברה להניע שינוי חיובי בתעשיית המשקאות ולתמיכה באורח חיים בריא ברחבי העולם.
Better Juice Ltd הינה חברת סטארט-אפ ישראלית מעולמות הפוד-טק, המובילה מהפכה בשוק המשקאות העולמי, עם פטנט טכנולוגי בלעדי שהיא פיתחה - התורם להפחתת הסוכר במשקאות והפיכתם לסיבים פרוביוטיים, תוך שמירה על אטרקטיביות הטעם.
טכנולוגיה זו מפחיתה את הסוכר במיצים טבעיים, בין 30%-80% והופכת אותם לסיבים פרוביוטיים  ולתחליף סוכר טבעי. במסגרת התהליך, היא רותמת פעילות אנזימטית טבעית במיקרואוגניזמים שלא עברו הנדסה גנטית (GMO-non) להמרת חד-סוכרים ודו-סוכרים (פרוקטוז, גלוקוז וסוכרוז) לסיבים פרוביוטיים שאינם ניתנים לעיכול. פתרון פורץ דרך זה, פשוט להטמעה בתהליך הפקת המשקאות, שומר על הטעם הטבעי ועל המינרלים והויטמינים הטבעיים של המיץ.
Better Juice חלוצת הפוד-טק בישראל, נוסדה בשנת 2018 על ידי צוות אנשי מקצוע מתחום המזון יחד עם האוניברסיטה העברית בחממת המזון של Kitchen Hub. מאז, היא שחקנית דומיננטית ומובילה בשוק הגלובלי, זוכה לפרסים ולעיטורים בינלאומיים מכובדים. מובילים את החברה, ד"ר ערן בלצ'ינסקי וגלי ירום, מייסדי החברה ומנכ"לים משותפים, מותיקי תעשיית הכימיה והמזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה