בריאות

חומר הניקיון הפופולרי יורד מהמדפים: עשוי לגרום נזקים בלתי הפיכים

מסיר שומנים מקצועי H85-MIYO יורד מהמדפים בשל סכנת פגיעה כתוצאה משימוש לא נכון במוצר בעקבות סימון חסר. המחזיק במוצר הנ"ל מתבקש להפסיק להשתמש בו ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו או קבלת פיצוי כספי
מערכת ice |  1
ריקול (צילום freepik)
חברת "MIYO - תעשיות איכות אקולוגיות בע"מ" ח.פ 514503648 קוראת לציבור לפעול למניעת סיכון במוצר מסיר שומנים מקצועי H85-MIYO. ההודעה מפורסמת בתיאום עם הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה.
תיאור המוצר: מסיר שומנים מקצועי H85-MIYO. בגודל 750 מ"ל, ברקוד 0628586462816. תיאור הסיכון: סכנת פגיעה כתוצאה משימוש לא נכון במוצר בעקבות סימון חסר.
 
בבדיקת המוצר נמצא חוסר בסימון: יש לסמן הוראות סגירה ופתיחה ברורות מלוות באיורים לרבות הוראה שבתום השימוש יש לנעול את המתז. "אחסן במקום מוצל", טמפרטורת המשטח המיועד לניקוי ולשמור את התכשיר באריזתו המקורית.
כמו כן, לא התקבל גיליון בטיחות של המוצר וקיימת היתכנות לחוסר בהצהרות על גורמי סיכון וכן חוסר בהוראות בטיחות. בבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי ת"י 4272 חלק 1 - תכשירים לניקוי תנורים ולהסרת שומנים, המיועדים לשימוש ביתי החל עליו ועלול לסכן את המשתמשים בו.
פעולה נדרשת: המחזיק במוצר הנ"ל מתבקש להפסיק להשתמש בו ומוזמן להחזירו לצורך החלפתו או קבלת פיצוי כספי. לפרטים נוספים, הנחיות וסיוע ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-7224220.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אין תמונה ברורה של המוצר
    תמונה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה אין תמונה ברורה של המוצר
    סגור