בריאות

בית הספר בחיפה הורעל: מה גרם ל-5 מורים לחלות?

מורים דיווחו על מחלה כי חשו ברע בבית הספר הריאלי בחיפה, הנהלת בית הספר מצאה כי בחדר המורים היה חומר רעיל שכבר לפני שבועיים גרם לבעיות בסניף הריאלי
מערכת ice | 
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

אירוע חריג בבית הספר הריאלי חיפה סניף אחוזה, כאשר הבוקר (שלישי) מורים דיווחו על מחלה וכי חשו ברע. הנהלת בית הספר מצאה כי בחדר המורים היה חומר רעיל שכבר לפני שבועיים גרם לבעיות בסניף הריאלי.

כזכור, לפני שבועיים בסניף אחוזה, מורים נדרשו לטיפול רפואי אחרי שחשו ברע ובית הספר פינה את התלמידים ואנשי צוות, אנשי הכיבוי מצא חומר רעיל שרוסס בחדר המורים. חמישה מורים ותלמיד אחד נזקקו לטיפול ופינוי. אחרי שכבר חזרו, שוב בית הספר עומד מול המגיפה.
 



מבית הספר הריאלי מסרו: "במהלך השבוע שעבר בוצעו בדיקות יסודיות הן על ידי הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות והן על ידי מעבדה פרטית מוסמכת ונקבע כי האירוע שבמהלכו אנשי צוות לא חשו בטוב (מתחם אחוזה), היה נקודתי לחדר המורים ואין מניעה להשתמש במקום. עוד נמסר כי בשבוע שעבר בוצע ניקיון וטיהור יסודי בחדר המורים על ידי חברה מקצועית בתחום, והשבוע הוחזר המתחם לשימוש.

עוד נמסר: "כל התלמידים חשים בטוב וההורים קיבלו הודעה כי הלימודים יסתיימו בשעה 14:00. יצויין כי בדיקות המעבדה קבעו כי לא נמצאו ממצאים במתחם ואין כל הגבלות על שהייה בו. הנהלת ביה"ס עומדת בקשר עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובכבאות על מנת לוודא את המצב לאשורו. בריאות התלמידים ואנשי הצוות בראש מעיינינו ולא נחסוך מאמצים ואמצעים כדי להבטיח את בטיחותם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה