בריאות

פריצת דרך בטיפול הביתי בסרטן דרכי השתן: מה ירוויחו המטופלים?

יורוג'ן פארמה בע"מ, פרסמה תוצאות ראשוניות של מחקר שנועד להעריך את היעילות של טיפול ביתי נגד סרטן בדרכי השתן. 75% מהמטופלים השיגו תגובה מלאה שהוגדרה כאי-יכולת לאתר את המחלה, 3 חודשים לאחר תחילת הטיפול

מערכת ice | 
בדיקות סרטן (צילום pexels)
יורוג'ן פארמה בע"מ, חברת ביוטכנולוגיה המחויבת לפיתוח ומסחור של פתרונות חדשניים לטיפול בסרטן דרכי השתן וסוגי סרטן ייחודיים, פרסמה תוצאות ראשוניות של מחקר, שנועד להעריך את היעילות של טיפול ביתי בתרופה הניסיונית UGN-102 (מיטומיצין) למתן לשלפוחית השתן.
שמונה חולים גויסו למחקר וטופלו ב- UGN-102 על ידי 4 חוקרים. הגיל החציוני היה 75 שנים (טווח גילים 84-55). 6 חולים השלימו את הטיפול שכולל 6 מנות ו- 2 חולים הפסיקו את המחקר בשל תופעות לוואי שאינן קשורות לטיפול.
הערכת התגובה לטיפול בוצעה עבור כל 8 החולים כאשר 6 מתוך 8 חולים השיגו תגובה מלאה בפרק זמן של 3 חודשים לאחר תחילת הטיפול. 2 החולים שהפסיקו את הטיפול הוערכו כלא-מגיבים ותופעות הלוואי הקשורות עם הטיפול היו קלות עד מתונות כאשר השכיחות ביותר היו כאב במתן שתן ועייפות.
"מחקר זה מהווה דוגמה נוספת לאופן שבו יורוג'ן ממשיכה לקדם ביתר שאת את משימתה להיות חלוצה באופן בו מטפלים בסרטן שלפוחית השתן", מסרה ליז בארט, נשיאה ומנכ"לית יורוג'ן. בארט המשיכה ואמרה "שנת 2023 הינה שנה מכריעה עבור יורוג'ן, החברה תדווח על תוצאות ניסוי ATLAS ב- UGN - 102 ותתחיל טיפולים משולבים בניסוי שלב 1 ב- UG-301. החברה ממוקמת בעמדה חזקה להובלה של תחום האורו-אונקולוגיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה