בריאות

חיסוני הקורונה של פייזר גורמים לשבץ? משרד הבריאות בהבהרה

אחרי הפרסומים על קשר אפשרי בין חיסוני הקורונה של פייזר לאירועי שבץ מוחי, כולל אפילו ב-FDA, במשרד הבריאות מבהירים שבישראל לא נמצא אף קשר כזה, גם בחיסון של 'מודרנה'
מערכת ice |  2
חיסוני קורונה (צילום pixabay, Magma Images)
כבר פחות שומעים על מגפת הקורונה בישראל, אך סוגיית חיסוני הקורונה ממשיכה לעורר סערה והצליחה אף לפרוץ את גבולות מתנגדי החיסונים שהציגו טענות שנתפסו כ'הזויות', אך חלקן מתחילות לקבל תימוכין בפרסומים חדשים שמקשרים בין חיסוני הקורונה לאפשרות ללקות בשבץ מוחי, פרסומים שאף נתמכו בהודעה שיצאה מה-FDA, מנהל המזון והתקופות של ארצות הברית.
עם זאת, הפרסומים מעבר לים לא הצליחו להותיר רושם מיוחד על משרד הבריאות שלנו כאן בישראל, כאשר בהודעת הבהרה שיצאה בנושא מטעם משרד הבריאות נכתב כך: "אין קשר בין חיסון לקורונה של פייזר - לשבץ מוחי". כמו כן, משרד הבריאות גם הוסיף וטען שלא נמצא קשר בין חיסוני הקורונה לבין אירועי שבץ מוחי, גם כאשר מדובר בחיסון של חברת 'מודרנה'. 

עם זאת, מדובר בהודעה ראשונית בלבד שסביר להניח שגם תתעדכן בהתאם להודעות ה-FDA מארצות הברית, שם נבחן לעומק קיום של קשר כלשהו בין קבלת החיסונים לבין שבץ מוחי, אך כאמור, עדיין מדובר בשלב ראשוני בלבד בבחינת קשר שכזה ועדכונים יימסרו בהמשך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש קשר בטוח
    מישהו 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמא שלי חטפה שבץ מוחי כמה שעות בודדות אחרי החיסון !!!!
    סגור
  • 1.
    צריך לבדוק אם יש קשר לבעיות עיניים כמו קרע ברישתית העין (ל"ת)
    אלמוני 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור