בריאות

שקר הקורונה: מחקר חשף כי שיעור התמותה האמיתי גדול פי 3 מהדיווח הרשמי

צוות חוקרים בינלאומי בשיתוף האוניברסיטה העברית, חשף במחקר שפורסם בכתב העת המדעי Nature, כי מספר הנפטרים בשיא המגפה עמד על 14.8 מיליון בני אדם בכל העולם
מערכת ice |  1
קורונה (צילום freepik)
בצל הדיווחים על גל קורונה נוסף: מחקר חדש שפורסם בכתב העת המדעי Nature, חושף כי שיעור התמותה העולמי מקורונה גדול פי 3 ממה שדווח באופן רשמי. צוות חוקרים בינלאומי בשיתוף האוניברסיטה העברית, חשף במחקר שפורסם בכתב העת המדעי Nature, כי מספר הנפטרים בשיא המגפה עמד על 14.8 מיליון בני אדם בכל העולם. "מקווים שהמדינות יבחנו מחדש מקרי מוות רבים כדי למנוע את המגפה הבאה".
נגיף הקורונה עדיין בישראל והתחלואה עולה, כאשר שיעור הנדבקים היומי עומד על קרוב ל-19%. עם זאת, במקומות רבים בעולם עדיין לא ברורה תמונת המצב האמיתית בעיקר בגלל דיווחים סותרים של מדינות על היקף התחלואה והתמותה מהנגיף. במחקר חדש, שנערך בשיתוף הדוקטורנט אריאל קרלינסקי מהמחלקה לכלכלה והמרכז לחקר הרציונליות באוניברסיטה העברית, נחשף שיעור התמותה האמתי ממגפת הקורונה בעולם – שעומד על כמעט 15 מיליון בני אדם בין 2020-2021.
הממצאים, שפורסמו היום (ד') בכתב העת היוקרתי Nature, מעלים כי במדינות רבות, כמו הודו, רוסיה ומצרים, התמותה מקורונה גבוהה משמעותית ממה שדווח באופן רשמי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקר גס
    האג 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבית היוצר של ארגון הסיוט העולמי ושותפיו.
    סגור