בריאות

יחסי ישראל מרוקו מתהדקים- חברת שראל בוחנת הקמת מרלו"ג חדשני במרוקו

שגריר מרוקו בישראל, עבד אל רחים ביוד, התארח בשבוע שעבר עם צוות השגרירות בחברת "שראל" המתמחה בפתרונות לוגיסטיים ומוצרים לרפואה מתקדמת
מערכת ice | 
שגריר מרוקו ובכירי שראל (צילום אסף שושן)
במסגרת חידוש היחסים הדיפלומטיים עם מרוקו, נרקמים בימים אלה שיתופי פעולה מסחריים מגוונים בין שתי המדינות. שגריר מרוקו בישראל, עבד אל רחים ביוד, התארח בשבוע שעבר עם צוות השגרירות בחברת "שראל" המתמחה בפתרונות לוגיסטיים ומוצרים לרפואה מתקדמת. בביקור הוצג בפני השגריר המרלו"ג הרפואי החדש של שראל, מהמתקדמים מסוגו באירופה, שיספק מענה יעיל ואיכותי להספקת ציוד רפואי ותרופות לבתי החולים הציבוריים ומוסדות נוספים בישראל בשגרה ובחירום.
אנשי השגרירות קיבלו סקירה מקיפה על פעילותה של שראל מאת שלמה גרופמן, יו"ר שראל, ואבי בוסקילה, מנכ"ל שראל. השגריר ואנשיו, התרשמו מפעילות חובקת עולם שניהלה שראל במהלך תקופת מגפת הקורונה כדי לספק ציוד רפואי ותרופות למדינת ישראל, בשעה ששערי מדינות רבות בעולם נסגרו ומיכולותיה המתקדמות בתחום שרשרת האספקה הרפואית. במהלך הביקור סוכם על בחינת אפשרות לשיתוף פעולה של שראל עם מרוקו וסיוע בפרויקטים רפואיים ובהקמת מרכז לוגיסטי רפואי מתקדם במרוקו. המרכז הלוגיסטי המתקדם אמור לספק ציוד רפואי ותרופות לבתי החולים במרוקו ולמדינות שכנות באפריקה.
שלמה גרופמן, יו"ר שראל: "אני מודה לשגריר עבד אל רחים ביוד על הביקור החשוב. שראל תשמח לשתף פעולה עם מרוקו, להעניק מהידע המתקדם שלה לטובת בריאותם של אזרחי מרוקו ומדינות נוספות בעולם".
אבי בוסקילה, מנכ"ל שראל: "המרלו"ג החדשני של שראל בשילוב רובוטיקה ושימוש ברחפנים לטווחים ארוכים מעורר עניין ברחבי העולם, הגידול המהיר של האוכלוסייה בישראל והצורך להיערך למצבי חירום בלתי צפויים, מדגישים את הצורך של שראל להמשיך להתפתח בקצב מהיר ולעשות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם. נשמח לשתף פעולה ולהעניק מיכולות אלה גם למדינות ידידות ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה