בריאות

בדיקה מהפכנית לגילוי סרטן הערמונית משפרת אבחון מוקדם

ד"ר אריק קליין, אחד האורולוגים המובילים בעולם, יגיע לכנס האורולוגים הישראלי ויציג מחקר שהוכיח יכולת לזיהוי משופר ומדויק של סרטן הערמונית תוך הפחתה של 55% ממספר הביופסיות
מערכת ice | 
דוקטור אריק קליין (צילום קליבלנד קליניק)
ד"ר אריק קליין, אחד האורולוגים הידועים בעולם ובעל מומחיות מיוחדת בסרטן הערמונית, יגיע לכנס השנתי של איגוד האורולוגים הישראלי, במטרה להציג גישה מהפכנית של דיוק באבחון מוקדם משופר של סרטן הערמונית.
ד"ר קליין, אשר מכהן כמרצה בבית הספר לרפואה של קליבלנד במדינת אוהיו שבארצות הברית, שימש עד לאחרונה כמנהל המחלקה האורולוגית של המרכז הרפואי המוביל קליבלנד קליניק, אשר ציין לאחרונה כ-100 שנות פעילות עם סניפים ברחבי אמריקה, קנדה ואבו דאבי.
ד"ר קליין פרסם יותר מ-700 מאמרים שעברו בקרת עמיתים, כולל מחקר בינלאומי חדש המציג גישה מהפכנית של בדיקה המאפשרת אבחון משופר במיוחד של סרטן הערמונית. הדבר מתבצע באמצעות בדיקת דם חדשה הנקראת IsoPSA המאפשרת לזהות נוכחות סרטן אגרסיבי בערמונית ברמת דיוק גבוהה באמצעות סמן ביולוגי בדם שמקורו סרטני בלבד.

המחקר הפרוספקטיבי שפורסם בכתב העת המדעי לאונקולוגיה אורולוגית (Urologic oncology), כלל 1,000 מטופלים והוכיח יכולת לזיהוי משופר ומדויק של סרטן הערמונית תוך הפחתה של 55% ממספר הביופסיות המיותרות שבוצעו בפועל למטופלים (שהן למעשה ניתוח קטן בהרדמה מלאה), ולשפר את האבחון המוקדם באופן דרמטי.
הרצאתו של ד"ר אריק קליין (Dr. Eric Klein) תתקיים בכנס השנתי של איגוד האורולוגים הישראלי שיערך בראשות ד"ר דב אנגלשטיין בעיר אילת. בכנס עתידים להשתתף כ-250 רופאים מומחים לאורולוגיה, מנהלי מחלקות, מתמחים, והצוות הסיעודי והוא ייערך בימים שני עד חמישי 12-15 בדצמבר.
יצוין כי הבדיקה אשר הוגדרה על ידי ה-FDA כפורצת דרך, אושרה לאחרונה על ידי משרד הבריאות והיא כבר זמינה בארץ, נכללת בביטוחי הבריאות הפרטיים ובחלק מקופות החולים. בדיקת הדם החדשה פותחה על ידי חברת הביוטכנולוגיה האמריקאית קליבלנד דיאגנוסטיקה אשר נכללת בתיק ההשקעות של חברת מרחביה אחזקות הישראלית. הבדיקה מיוצגת בלעדית בישראל על ידי Medical Link מקבוצת בייבי לינק העוסקת בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות, מספקת בדיקות רפואיות חדשניות ופועלת כבר 15 שנה במערכת הבריאות בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה