בריאות

דגימות מים חריגות התגלו: אלו האזהרות של משרד הבריאות

משרד הבריאות מדווח על תוצאות בדיקות חמורות בקיבוץ יסעור ומנחה בהתאם את התושבים לנקוט באמצעי זהירות, כמו הרתחת מים, טרם יעשו שימוש עבור צחצוח שניים וצריכה
מערכת ice |  2
מים (צילום פלאש 90/ חן ליאופולד)
משרד הבריאות מודיע היום כי ביצע בדיקות איכות מים בקיבוץ יסעור ובהן נמצא חריגה משמעותית. בהתאם לכך, המשרד יוצא בהנחיה חריגה שמבקשת מהציבור להרתיח את המים בהם הוא משתמש עבור שתייה, בישול, הכנת תרופות ואפילו עבור צחצוח שיניים. 
יחד עם זאת, משרד הבריאות מבהיר כי ניתן להשתמש במים לשם רחצה וסניטציה. כמו כן, שמרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות נוספות בהתאם. כמו כן, חריגות נוספות באיכות המים במאגר המים ירמוכים בצפון הארץ לאחר חשש להתפרצות של כולרה במקום.  
לאחרונה המשרד התריע על ליקויים נוספים ברחבי המדינה, ביניהם הזהיר את הצרכנים לא לעשות שימוש במוצר לשיער בשם ג'אדור גולד היות ולא עבר את אישורו. מוצרים נוספים שלא קיבלו אישור של משרד הבריאות הם מוצרים נבחרים לאין אונות המיועדים לגברים, כמו גם מוצרי אקונומיקה ואפילו בשרים ועופות.
כזכור, לאחרונה תרופה מוכרת בארץ שדווקא כן מאושרת על ידי משרד הבריאות. על פי הדיווחים התרופה לשכוח כאבים, אופטלגין, גרמה למותה של נערה בת 19 בלבד. בעקבות המוות המפתיע קולות רבים החלו לעלות ולקרוא להסרת התרופה מרשימת התרופות שמשרד הבריאות מכיר בהן, כפי שעשו מדינות אחרות באירופה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טירת כרמל
    דב 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו מים חומים וטוענים שאיכות המים טובה. בואו
    סגור
  • 1.
    אוי ואבוי (ל"ת)
    חיה 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור