בריאות

משרד הבריאות בהתראה חמורה: אל תשתמשו במוצר הזה

מוצר הטיפוח "J'ADORE GOLD" לא קיבל רישיון ממשרד הבריאות ולכן הוצאה לגביו אזהרה: "שימוש במוצרים שלא על פי תנאי הרישיון עלול להזיק לבריאות, ולכן הציבור מתבקש להימנע מלרכוש ולעשות שימוש במוצר".
מערכת ice | 
אזהרה (צילום shutterstock)
משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) הודעה לפיה הוא מזהיר את הציבור מלרכוש ולצרוך את מוצר הטיפוח "J'ADORE GOLD", המיועד להחלקה לשיער, ומשווק ללא רישיון תקף ממשרד הבריאות.
בהודעה נמסר כי משרד הבריאות מזהיר כי כל שימוש במוצרים שכאלו, שלא קיבלו את רישיון המשרד וכן גם שימוש במוצרים שלא על פי תנאי הרישיון עלול להזיק לבריאות, ולכן הציבור מתבקש להימנע מלרכוש ולעשות שימוש במוצר.

משרד הבריאות הסביר כי הוא ממליץ לבדוק היטב שהתמרוקים בהם נעשה שימוש מאושרים ע"י המשרד, ושאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה.
למשתמשים בתמרוק המדובר נכתב: "ניתן לבדוק רישיונות מוצרים ומטרת שימושם שאושרה ע"י משרד הבריאות במאגר התמרוקים באתר המשרד. לבירורים ולמידע נוסף ניתן לפנות למוקד קול הבריאות  5400*".
בין האריזות ניתן למצוא את המוצר באריזה של 1,000 מיליליטר, דהיינו ליטר, שעל האריזה נכתב לשימוש של מקצוענים בלבד. האריזה השחורה עם שם המותג כתוב עליה באותיו זהב, עם 0% חומרי משמרים על פי האריזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה