בריאות

אייסקיור חתמה על הסכם הפצה בלעדי בסין במיליוני דולרים

אייסקיור מדיקל, המפתחת טכנולוגיה מיוחדת אשר משמידה גידולים על ידי הקפאה כחלופה להסרת גידולים כירורגית, הודיעה על הסכם הפצה בסין עם חברת "אסקיור שנגחאי" שבבעלותה, עם יעדי רכישה מיניליים של 5.5 מיליון דולר לשלוש שנים
מערכת ice | 
בדיקות סרטן (צילום pexels)
אייסקיור מדיקל בע"מ, מפתחת טכנולוגיית קריואבלציה זעיר פולשנית, מערכת ה- ProSense®  (המשווקת בסין תחת שם המותג IceSense3), אשר משמידה גידולים על ידי הקפאה כחלופה להסרת גידולים כירורגית, הודיעה היום (שני) כי חברת הבת שלה הנמצאת בבעלותה המלאה, "אייסקיור שנגחאי", חתמה על הסכם בלעדי להפצה של מערכות ה-IceSense3 עם ("מדטרוניק שנגחאי") חברה בבעלות Medtronic plc (NYSE: MDT) ("מדטרוניק") ועם Beijing Turing Medical Technology על אספקת מערכות ה- IceSense3 הראשונות צפויות לצאת כבר בשנת 2022. 
מדטרוניק שנגחאי תהיה המפיצה הבלעדית של ה-IceSense3 והפרובים החד פעמיים שלה בסין לתקופה ראשונית של שלוש שנים, עם יעדי רכישה מינימליים של 3.5 מיליון דולר לתקופה זו.
בנוסף, בשטחי סין, שנגחאי מדטרוניק שנגחאי לא תשקיע או תעסוק במישרין או בעקיפין, ולא תשווק, תמכור, תקדם או תספק שירותים לכל מוצר שמתחרה ב-IceSense3, במהלך תקופת הסכם ההפצה ולמשך תקופה של שישה (6) חודשים לאחר מכן. בעוד מדטרוניק שנגחאי עורכת את כל פעולות השיווק, המכירות והכשרות מקצועיות מסוימות, טיורינג תהיה אחראית על היבוא, ההתקנה והשירות לאחר המכירה של מערכות ה-IceSense3 בסין. 
מערכת IceSense3 מאושרת על ידי המינהל הלאומי למוצרים רפואיים ("NMPA") של סין. לאחר הגשת בקשת תיקון לתעודת הרישום לאישור הפרובים החד פעמיים, אשר אם תאושר, תאפשר לחברה למכור את הפרובים לשימוש מסחרי, אייסקיור מצפה לקבל את האישור של NMPA עבור הפרובים עד סוף 2022. 
"מדטרוניק שנגחאי וטיורינג הן שותפות אידאליות עבורנו בסין, שבה לטכנולוגיית הקריואבלציה יש כיום נתח שוק מינימלי. אנו רואים הזדמנות משמעותית לאימוץ נרחב בסין של מערכת ה-IceSense3 שלנו. מדובר בשוק בעל מוכנות גבוהה לקליטת טכנולוגיות חדשות שמשפרות את התוצאות", אומר מנכ"ל אייסקיור, אייל שמיר.
"כחברת המכשור הרפואי הגדולה בעולם, למדטרוניק שנגחאי יש את המומחיות והיכולת ליצור חדירה מהירה לשוק עבור ה-IceSense3 על מנת לספק טיפול בטוח, יעיל וחסכוני לסרטן שד בשלב מוקדם והתוויות אחרות". 
לדבריה של יו ג'ינג, סגנית נשיא של מדטרוניק שנגחאי ומנהלת כללית של חטיבת טכנולוגיות גולגולתיות, עמוד שדרה ואורתופדיות בחברת מדטרוניק שנגחאי: "לאייסקיור יש את הפתרון המוביל בעולם לקריואבלציה של גידולים. לשיתוף הפעולה עם אייסקיור וטיורינג מדיקל יהיה ערך מוסף עבור קווי מוצרי הנוירוכירורגיה של מדטרוניק שנגחאי לטיפול התערבותי בגידולים".
 
"אנו מקווים ששיתוף פעולה זה יעזור לקדם את היישום הקליני של קריואבלציה לטובתם של מטופלים רבים אחרים הסובלים מגידולים. בינתיים, אנחנו גם מצפים לעבוד עם שותפים נוספים כדי להאיץ את היישום והחדירה של פתרונות רפואיים מתקדמים לשוק ולעזור לפתור אתגרים מרכזיים בתחום הבריאות בסין".
לין יוג'יה, מנכ"ל טיורינג, הוסיף: "אנו להוטים להתחיל בעבודה עם מדטרוניק שנגחאי ואייסקיור על ייבוא והתקנה מהירה של מערכות ה- IceSense3 ברחבי סין. הנוכחות הלאומית שלנו בסין תבטיח שמרכזים רפואיים יקבלו תמיכה טכנית ושירות ברמה הגבוהה ביותר לשימוש ארוך טווח במערכות ה-IceSense3."   
אודות הסכם ההפצה: ב-12 ביוני 2022 אייסקיור שנגחאי חתמה על הסכם מכירה והפצה בלעדי ("הסכם הפצה") עבור ה-IceSense3 והפרובים ("המוצרים") עם מדטרוניק שנגחאי וטיורינג לתקופה ראשונית של 36 חודשים, עם יעד רכישה מינימלי של 3.5 מיליון דולר ("יעד הרכישה המינימלי") במהלך תקופה זו.
בהתאם להסכם ההפצה, אייסקיור שנגחאי תמכור את המוצרים לטיורינג, שבתורה תייבא את המוצרים מישראל לסין, ותמכור אותם מחדש למדטרוניק שנגחאי. מדטרוניק שנגחאי תהיה אחראית, בין היתר, על הפעולות הבאות: שיווק וקידום המוצרים בשטחי סין, קיום אירועי הדרכה רפואית לשימוש במוצרים בשטחי סין.
 
טיורינג תהיה אחראית על אחסון, לוגיסטיקה, שירותי אחריות, הדרכה ותמיכה אחרת, וכל על השירות לאחר המכירה. על פי תנאי הסכם ההפצה, אם מדטרוניק שנגחאי תעמוד ביעד הרכישה המינימלי המצטבר לשלוש שנים, תהיה לה הזכות להאריך את תקופת הסכם ההפצה לשלוש שנים נוספות בכפוף להסכם על יעד חדש לסכום מינימלי של רכישות. הסכם ההפצה עשוי להסתיים בנסיבות מסוימות, לרבות במקרה של מחדל, הפרה מהותית או חדלות פירעון.
יתר על כן, על פי תנאי הסכם ההפצה, אייסקיור שנגחאי תהיה אחראית לקבלתה ולחידוש של כל האישורים הרגולטוריים בסין הנדרשים לייצור, שיווק, קידום, הפצה, מכירה ושימוש במוצרים ("אישורים רגולטוריים"), שמונפקים על ידי ה-NMPA של סין, הסניפים המקומיים שלה או כל רשויות ממשלתיות אחרות ("סוכנויות רגולטוריות").
אייסקיור שנגחאי כבר השיגה אישורים רגולטוריים עבור קונסולות המערכת של IceSense3, ועליה לקבל אישורים רגולטוריים גם עבור הפרובים החד פעמיים וה-IceSense3 המיועדות להליכים מסחריים, תוך תשעה חודשים מתאריך כניסת הסכם ההפצה לתוקף. אם אייסקיור שנגחאי לא תצליח להשיג את האישורים הרגולטוריים עבור הפרובים החד פעמיים עד למועד זה, למדטרוניק שנגחאי יש את הזכות לסיים את הסכם ההפצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה