בריאות

תביעה נגד בי"ח בירושלים: מיילדת מתלמדת גרמה לנכות אצל מטופלת

כתב התביעה טוען כי האישה הגיעה במהלך לידה פעילה וטופלה על ידי צוות ללא הכשרה מספקת. לאחר סיבוכים הועברה אל חדר ניתוח, וגם שם, לדבריהם, לא קיבלה התייחסות מתאימה. בשערי צדק טוענים: "לא מדויק. מטעמי צנעת הפרט - נגיב בבית המשפט"
מערכת ice |  3
הריון (צילום vecteezy)
תביעה שהוגשה נגד בית החולים שערי צדק בירושלים טוענת כי טיפול רשלני של צוות בית החולים ביולדת גרם לה לנכות קבועה וסיבוכים שיקשו עליה בלידות הבאות. על-פי כתב התביעה שהוגש, האישה הגיעה לפני חמש שנים אל בית החולים בירושלים כאשר היא במהלכה של לידה פעילה. היולדת התקבלה על ידי מתלמדת ולאחר שילדה (יש לציין כי התינוק נולד בריא ושלם) סבלה מדימום מאסיבי והועברה אל חדר ניתוח.
בחדר הניתוח, על-פי התביעה שפרטיה פורסמו במאקו, נותחה בעיקר על ידי גניקולוגית שלא הוכשרה לכירוגיה. בעקבות רשלנות בית החולים, טוענת התביעה, האישה סובלת מכאבים עזים, אי שליטה בסוגרים, קשיים בקיום יחסים אינטימיים ומעתה תוכל ללכת רק באמצעות ניתוח קיסרי. עוד נכתב בתביעה כי בשל היותה של האישה חרדית שביקשה ללדת ילדים רבים מדובר בגזרת גורל מרה עבורה.
בתביעה נכתב כי האישה סובלת מקשיים נפשיים חמורים בעקבות המקרה והיא מרבה לבכות ולהיות עצבנית. בכתב ההגנה של בית החולים נמסר כי הסיבוכים שחוותה היולדת במהלך הלידה אינם קשורים למיומנות הצוות, ועוד טענו כי בכתב התביעה קיימות טעויות ואי דיוקים רבים. 
תגובת בית החולים שערי צדק לפרסום מאקו: "כתב התביעה רצוף אי-דיוקים. מטעמי חיסיון וצנעת הפרט נגיב במסגרת בית המשפט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אסור להביא הרבה ילדים!!!! (ל"ת)
    שרץ תשריץ 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מזי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב יישר כוח לפרמדיקים
    סגור
  • 1.
    רשלנות רפואית
    דליה 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהון הבית חולים לא לוקחים אחריות.
    סגור