בריאות

צופית גרנט נאלצת לעבור ניתוח חירום: "3 ימים בלי טיפול"

צופית גרנט נאלצה לחזור על עקבותיה מאוקראינה זאת לאחר שבדיקת CT שעברה גילתה כי יש לה שלושה עורקים סתומים שהובילו לצנתור דחוף
מערכת ice |  3
צופית גרנט (צילום פייסבוק/ אבודים עם צופית גרנט)
העיתונאית הוותיקה צופית גרנט, ידועה בהבאת סיפורים אנושיים ומורכבים אל המסך הקטן. בעונה החדשה של תוכנית הטלוויזיה "אבודים" ברשת 13, גרנט הקדישה את מאמציה לאיחוד משפחות אוקראיניות הנתונות במצב מלחמה מול רוסיה בשנתיים האחרונות.
אך הדרך לא הייתה קלה עבור גרנט. היא הגיעה לצילומי העונה כשהיא סובלת משתי רגליים שבורות - רגל שמאל נשברה בסיני ורגל ימין קרעה את הרצועה. בראיון לרשת 13, גרנט ציינה כי היא מאמינה שהפציעות נגרמו בגלל "עין הרע".

היא טענה בין היתר: "נפלתי על אבן קטנה. שלושה ימים נשארתי בלי טיפול, חילצו אותי בדואים שהרימו אותי על גבם". במהלך שהותה באוקראינה בשנה שעברה, גרנט חשה ברע והבינה שמדובר במשהו מעבר לפציעות הרגליים. לאחר חזרתה ארצה ובדיקת CT, התגלו שלושה עורקים סתומים שהובילו לצנתור דחוף. 
למרות התקופה הקשה, גרנט לא חיכתה הרבה זמן. כבר שבועיים לאחר הצנתור, היא חזרה לאוקראינה עם צוות התוכנית לצלם בתוך שטח המלחמה, ולחלוק עימנו סיפורים נוספים של גבורה ואחדות משפחתית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מצויין הZונה מבבל סוף סוף מקבלת את מה שמגעע לה
    א 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהמה שחיה כמו רכוש בדואי ריבוי נשים הרס מוסד הנישואים ותורמת לסחיטת והחלשת נשים ברבנות הקלות הבלתי נסבלת של כפיית גט על נשים על מנת לכפות נישול מכל זכויות כספיות הפך להיות נורמה ברבנות כיום והכלבה חסרת הערך הנצמי הזאת היא היא זאת שמאפשרת זאת
    סגור
  • 2.
    צופית יקרה
    גליה 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צופית יקרה ,רפואה שלמה
    סגור
  • 1.
    צופית יקרה
    גליה 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צופית יקרה ,רפואה שלמה
    סגור