בריאות

מכבי שירותי בריאות ביוזמה מרגשת: בצל ימי הזיכרון, זה המוקד שפתחה

בצל ימי הזיכרון, שהשנה בשל המלחמה עלולים להיות רגישים ולעורר בקרב הציבור קשיים נפשיים. מכבי שירותי בריאות, פותחת מוקד סיוע נפשי וקוראת למטופליה 
מערכת ice | 
עלייה בפניות לסיוע נפשי בעקבות המתיחות בדרום (צילום freepik, פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
חודש מאי, מביא עמו גם את ימי הזיכרון, בהם עם ישראל עוצר ומתייחד על מנת לזכור את קורבנות השואה, חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. נראה כי השנה, בשל המלחמה ימי הזיכרון יהיו טעונים עוד יותר.
על מנת לסייע לציבור להתמודד עם הימים הטעונים הללו וכל מה שכולל בהם, מכבי שירותי בריאות, פתחה הבוקר (ראשון) מוקד טלפוני ייעודי לתמיכה נפשית עבור חבריה, שיוכלו לקבל שיחת סיוע באופן מיידי ועד ארבע שעות בלבד מרגע הפניה.
 
המוקד, יאוייש על ידי צוות מיומן של עובדים סוציאליים ופסיכולוגים. צוותי המקצוע יספקו מענה מקצועי ורגיש בכדי להקל על הקשיים הנפשיים שעלולים להתעורר בימים רגישים אלו של ציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה ויום העצמאות.
מכבי שירותי בריאות, יוצאת לטובת חבריה שמרגישים כי זקוקים לסיוע, לתמיכה או לאוזן קשבת להשתמש בשירות הייעודי ולפנות אל המוקד. המוקד, פועל החל מהיום ועד ליום רביעי ה-15.05. כמו כן, המוקד יפעל בין השעות 08:00-23:00 במספר הטלפון: 077-6021200.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה