בריאות

משרד הבריאות מזהיר: חשד לזיהום במי השתייה בצפון הארץ

לאחר קבלת תוצאות חריגות בבדיקות שגרתיות שנערכו במי השתייה של יקנעם המושבה, משרד הבריאות מודיע על סכנה במי השתייה ומפרסם הנחייה על הצורך להרתיח את המים
מערכת ice | 
משרד הבריאות באזהרה חמורה (צילום freepik)
לאחר קבלת תוצאות חריגות בבדיקה שנערכה במי השתייה ביקנעם המושבה, משרד הבריאות, מודיע היום (שישי), על חובת הרתחת מים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים ביקנעם המושבה. ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה. משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו תקפה עד להודעה חדשה.
משרד הבריאות, ציין כי הנחה את ספק המים של יקנעם המושבה, לבצע בדחיפות שורה של פעולות על מנת להביא לתיקון התקלה ולבסוף גם לבצע בדיקות של איכות המים. הנחיה זו בתוקף עד להודעה חדשה.
 
זוהי לא הפעם הראשונה בה מופצת הנחיה זו, רק בחודש שעבר, משרד הבריאות שחרר הנחיות דומות בשל מקרה דומה שהתרחש במושב רימונים שבדרום מזרח השומרון. בשעתו, ההנחיה הועברה בעקבות קבלת תוצאות מים מיקרוביאליות חריגות וכמו אצל יקנעם המושבה, גם כאן ההנחייה על הרתחת המים הייתה תקפה עד להודעה חדשה, אך ימים ספורים לאחר מכן יצאה הנחייה שניתן לחזור לשגרה. על כן, לרווחתם של התושבים, יש לקוות שהפרשה תסתיים כמה שיותר מהר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה