בריאות

המהפכה שתסייע ללוחמי צה"ל? זו האפליקציה החינמית שהקים הקלע

לאחר שנתנאל זינגבוים התמודד עם אירועים לא פשוטים במהלך השירות הצבאי, החליט הלוחם הפוסט טראומתי להקים פלטפורמה מיוחדת שתעניק סיוע רפואי לאלו הזקוקים לו. הפלטפורמה החינמית "זיגמונד" מקשרת בין פסיכולוג למטופל בשיטה ייחודית ובכך מסייעת בתהליך הרפואי
מערכת ice | 
פלטפורמת זינגמוד (צילום יח"צ)
מלחמת "חרבות ברזל" פגעה בנפשם של לוחמי צה"ל בצורה משמעותית ובכך עלתה המודעות בחשיבות הרבה של הסיוע הרפואי לו זקוקים החיילים. מי שמתמודד עם אירועים טראומטיים קשים בשל השירות הצבאי ומזדהה עם הלוחמים כיום הוא נתנאל זינגבוים. זינגבוים הינו לוחם פוסט טראומטי אשר שירת קלע וחבלן ביחידת אגוז ובשנת 2014, לחם במבצע "צוק איתן", אשר שינה את חייו לחלוטין.  
באחת הלחימות שבהן השתתף, נתנאל הבחין בכדור אש מתקדם לעברו במהירות. הוא היה בטוח שזה הסוף ולאחר שניות שנראו כמו נצח, הבין שכדור האש הענק פגע בקומה מתחתיו ופצע שלושה מחבריו שיצאו מכשירות לחימה ופונו אל בית החולים. האירוע הטראומתי ובכלל שהייה של 40 יום בעומק עזה הובילו לטראומה ובעקבות כך החליט לסייע לאחרים אשר כמוהו מתמודדים עם פצעי המלחמה. 
לאחר שסיים את לימודי הפסיכולוגיה, נתנאל חבר לכמה מבני משפחתו ויחד הקימו את פלטפורמת "זיגמונד". מדובר בפלטפורמה (אתר ואפליקציה) אשר מטרתה להעניק סיוע רפואי מיידי  לפוסט טראומתיים. הפלטפורמה חינמית למשתמשים, ומציעה התאמה בין פסיכולוג למטופל בשיטה ייחודית, אשר נולדה מתוך צורך אמיתי לעזור למשפחה וחברים למצוא מטפלים מומלצים עבורם.
הפסיכולוג נתנאל זינגבוים, מייסד "זיגמונד",  כיצד הקים את הפלטפורמה: "שמתי לב, שבקבוצות וואטסאפ או פורומים סגורים של פסיכולוגים, כל הזמן עולות שאלות אם מישהו מכיר המלצה על פסיכולוגים. אז חשבתי שבמקום שכל התיווכים האלו ייעשו בכל מיני קבוצות סגורות, מפה לאוזן אני יכול לרכז את זה. הבנתי, שזו לא בעיה של היצע וביקוש, אלא שמישהו צריך לפתור את הבעיה ברמה הטכנית וכך הגעתי לפיתוח פלטפורמת "זיגמונד" שמשלבת בין אתר ואפליקציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה