בעולם

רוצים לתמוך בנפגעי המלחמה: הכירו את המיזם החדש שהוקם

'עזרה לייב': קבוצת הייטקיסטים ומתנדבים משיקים מיזם תמיכה חדש המחבר בין מתנדבים לבין אנשים שמחפשים תמיכה וזקוקים לסיוע ואוזן קשבת בתקופה קשה זו. מעוניינים להתגייס ולסייע? אלו הפרטים
 
מערכת ice | 
הנגשת מערכת זום (צילום אנה שווץ)
עבור רבים המלחמה מעוררת מצוקות קשות. ההתמודדות כרוכה לעיתים בסיטואציות מורכבות. לכן קבוצת יזמים מתנדבים פתחו את Ezra.live, מיזם התנדבותי ייחודי וראשוני שנולד כמרחב בטוח שבו ישראלים בארץ ויהודים בחו״ל יכולים לשוחח ביניהם, לתקשר ולהתמודד ביחד עם המציאות החדשה.
מטרת היוזמה היא לאפשר לאנשים אוזן קשבת לשוחח שיחה חברית מרחוק ואחר כך להמשיך הלאה כרגיל. למשל אדם שצפה בדיווח שהפריע לו בטלוויזיה ורוצה לשוחח על כך, או פשוט חש לבד ומעוניין באוזן קשבת, או מתקשה למצוא דבר מסוים באינטרנט כדי לקבל עזרה, או חווה מקרה של יחס אנטישמי בקמפוס. המתנדבים של Ezra.live זמינים לעזור ולתמוך חברית אחד בשני מרחוק.  
מדובר בשירות התנדבותי המוצע ללא כל תשלום. המתנדבים מגיעים מרקעים וממגוון תחומי תעסוקה שונים ומנסים לתרום כשכל מטרתם היא להיות אוזן קשבת ולתת כתף תומכת לזולת. 
יובל מועד, מנכ"ל Eazyshow: "המלחמה גורמת לתחושות לחץ, בדידות ותיסכול בקרב אנשים רבים. הייעוד של Ezra live הוא לסייע לאנשים להתמודד טוב יותר עם המצב באמצעות מתנדבים עם אוזן קשבת דומה לזו של חברים. לפעמים, האפשרות לדבר עם מישהו עושה את ההבדל אפילו אם המתקשר אינו מכיר את המתנדב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה