בעולם

אמזון נלחמת: זה מה שעשתה לעובד שרשם על הזמנה "מוות לציונים"

תאגיד אמזון, אשר ממשיך להילחם בגילויי אנטישמיות וכעת פורסם כי לקוח שהזמין ספר על ישראל דרך החברה הצטער לגלות שבתוך הספר חיכה לו פתק שרשום בו "מוות לציונים". אמזון בתגובה: "לקחנו את הנושא הזה ברצינות רבה ועובד הושעה עד לתוצאות החקירה שלנו, התנצלנו בפני הלקוח"
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
האנטישמיות בעסקים ברחבי העולם ממשיכה לעלות וכעת, דווח כי ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון, השעתה עובד ששם פתק עם הכיתוב "מוות לציונים" בתוך ספר על ישראל שנשלח ללקוח של החברה.
מייקל שארפ, יהודי בריטי, הזמין עותק של הספר Israelophobia: The Newest Version of the Oldest Hatred & What to Do About It, שנכתב על ידי ג'ייק וואליס סימונס, עורך The Jewish Chronicle, בתאריך ה-15 בדצמבר וקיבל את הספר למחרת.
שארפ סיפר כי: "הוצאתי את הספר מהאריזה, ואני חושב שקצה הפתק אולי בולט מעט ולכן ישר פתחתי את הספר בעמוד הזה, מצאתי פיסת נייר קטנטנה, באורך של כמה סנטימטרים בלבד, שנתלשה מחתיכה גדולה יותר והוכנסה בערך באמצע הספר."
שארפ המשיך בדבריו וציין עד כמה האירוע גרם לו לטלטלה: "פשוט הייתי בהלם, באמת," אמר שארפ והוסיף: "מעולם לא הרגשתי מאוים או בסכנה, רק מופתע ומאוכזב. שיקוף עצוב של המצב בו אנו מוצאים את עצמנו חיים". לאחר התקרית, שארפ, דיווח על התקרית לאמזון על כך והיא הציעה לו פיצוי בסך 100 פאונד, בנוסף להתנצלות על התקרית.
לאחר התקרית המצערת אמזון, ייחסה רצינות גדולה לאירוע ודובר החברה ציין, כי: "לקחנו את הנושא הזה ברצינות רבה ועובד הושעה עד לתוצאות החקירה שלנו, התנצלנו בפני הלקוח והמחבר שנפגעו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה