בעולם

האקונומיסט: ניצחון של טראמפ בבחירות 2024 - סכנה לעולם כולו

עיתון האקונומיסט קובע כי נשיא לשעבר דונלד טראמפ יהווה סכנה ממשית לעולם כולו אם ייבחר בבחירות הקרובות לנשיאות. מה מראים הסקרים? 
מערכת ice |  1
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, freepik)

עיתון החדשות הבריטי 'אקונומיסט' קובע כי טראמפ עלול להוות סכנה גדולה לעולם כולו אם ייבחר לנשיאות ארה"ב ב-2024. בימים אלו, פועל 'אקונומיסט' בבחינת תוצאות הבחירות הקרובות, ומתריע כי טראמפ יסכן את העולם כולו אם ייבחר.


לאור קביעתו כי נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ יהווה סכנה ממשית לעולם כולו,  'אקונומיסט' מציג סקירה שלמה להשלכות בחירת טראמפ כנשיא ארה"ב. בין טיעוניו הוא מדגיש כי הסיכון הגדול ביותר מצד טראמפ הוא לארצו בכך שעלול לגרום למצב בו  הדמוקרטיה האמריקאית לא תתפקד כראוי. בנוסף לכך, ברדיפת אויביו, טראמפ ילחם נגד כל מוסד שיעמוד בדרכו, כולל בתי משפט ומשרד המשפטים.

 



על פי סקרים רבים, דונלד טראמפ מוביל במרוץ על מועמדות המפלגה הרפובליקאית לנשיאות. סקרים נוספים הציגו כי טראמפ מצליח לעבור גם את הנשיא הנוכחי, ג'ו ביידן בכמה מדינות מתנדנדות. באחד הסקרים אשר פורסמו עבור 'ניו יורק טיימס', 59% מהמצביעים הביעו את אמונם בטראמפ בתחום הכלכלי, לעומת 37% בלבד אשר הביעו את אמונם בביידן.

על אף מספר התביעות האזרחיות והפליליות הרבות שהוגשו נגד טראמפ, מועמדתו במרוץ לנשיאות רק התחזק. כידוע, במשך עשורים, הדמוקרטים נשענו על תמיכתם של מצביעים שחורים והיספאנים אך על פי סקרים שפורסמו לאחרונה, נמצא כי אלו נטשו את המפלגה הדמוקרטית. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני קובע שאקונומיסט והארץ הם העיתונים
    אורי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המסוכנים בעולם
    סגור