בעולם

מנהיג חיזבאללה שואב כוחות מההפגנות: "חייבים להפעיל לחץ"

עשרות ואפילו מאות אלפי בני אדם משתתפים בצעדות והפגנות נגד ישראל וארה"ב כמי שנתפסות בעיניהן אחראיות על מה שקורה ברצועת עזה. מי ששואב את כוחותיו מההפגנות האלו הוא לא אחר מאשר חסן נסראללה
מערכת ice | 
חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר)
מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא היום (שבת) את הנאום שלו רבים בעולם הערבי חיכו, מאחר ונסראללה דאג לקדם אותו בסרטונים ופרסומים רבים עם התאריך של היום, כאילו יש למה לחכות.
על אף שהנאום היה די שגרתי ורווי באיומים הרגילים של נסראללה נגד ישראל, שאותם הוא גם משמיע בימי שגרה, ובהרבה ניסיונות להחזיר את האמון של תושבי עזה ופעילי חמאס שכעת נמצאים תחת ההתקפות המסיביות של כוחותינו, הוא כן הפתיע כשדיבר על ההפגנות בעולם המערבי נגד ישראל וארצות הברית.
לדבריו, ארצות הברית מעורבת ישירות במלחמה בעזה בכך שהיא זו שמגוננת על ישראל. עוד הוא אמר כי הוא מרוצה מאד מההפגנות הללו וכי יש להמשיך ו"ללחוץ" על ארה"ב מאחר הוא טוען כי היא גם קובעת את סדר היום במלחמה, ויש בכוחה לעצור את ישראל מלהמשיך לתקוף.
לטענתו של נסראללה, "העולם מבין שישראל משקרת" ומנסה להוכיח זאת בכך שלהפגנות נגד ישראל וארצות הברית מגיעים המוני אנשים, אך מה שהוא שכח להגיד זה שמרביתם הם ממוצא ערבי ואף הרבה מהאנשים שאחראים על ביצוע ההפגנות הם פלסטינים בעלי אזרחות נוספת או ארגונים פרו פלסטינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה