בעולם

טיטי איינאו עושה הסברה לישראל: "העולם צריך לדעת מה קרה"

מפורסמים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי בהסברה וביניהם הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו. בסרטון הסברה של צה"ל המופץ ברשתות החברתיות היא מספרת על החטופה בת ה-13 שנרצחה על ידי ארגון הטרור חמאס
מערכת ice | 
טיטי איינאו מזעזעת את FOX NEWS (צילום shutterstock, ארז סבג)

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו נרתמת למאמץ המלחמתי בהסברה ובסרטון המופק על ידי צה"ל היא מספרת את סיפורה של נויה בת ה - 13 שנחטפה ונרצחה על ידי ארגון הטרור חמאס. עוד מספרת איינאו כי מלבד הילדה נויה, מוחזקים 30 ילדים על ידי חמאס בעזה.

איינאו פותחת את סרטון ההסברה של צה"ל, המופץ ברשתות החברתיות, בשיר ילדים המוכר 'הילדה הכי יפה בגן' ולאחר מכן אומרת: "תכירו את נויה בת ה-13. אמא שלה, בדיוק כל אמהות ישראליות אחרות, נהגה לשיר את השיר הזה לה. נויה שהייתה אוטיסטית, נחטפה ונרצחה על ידי חמאס. היא, יחד עם אלפים אחרים, בנים ובנות נרצחו על ידי מחבלי חמאס. בזמן ש – 30  ילדים אחרים עדיין מוחזקים בעזה. העולם צריך לדעת מה קרה".
 


 

מלבד זאת, בימים אלה איינאו פועלת בכמה זירות על מנת לחשוף לעולם מה שאירע ב-7 באוקטובר הן ברשתות החברתיות על ידי תמונות וסרטונים של ילדים שנחטפו ברגע האמת על ידי ארגון הטרור חמאס והן בריאיון לערוץ FOX NEWS האמריקאי.


בריאיון שערכה ב- 19 באוקטובר, תקפה איינאו את ארגון 'Black Livs Matter', ארגון פוליטי וחברתי אנטי גזעני, ואמרה: "הם לא אומרים שום דבר על 1,400 אזרחים שנרצחו על יד חמאס, הם לא אומרים שום דבר על נשים שנאנסו על ידי טרוריסטים, הם לא אומרים שום דבר על כך שהם שמעו ששחטו תינוקות בישראל והם אומרים שאכפת להם משחורים, הם אומרים שאכפת להם מזכויות אדם. מה לגבי הזכות שלי כאישה שחורה בישראל. בישראל יש כמות ענקית של קהילה שחורה, ואני חשבתי שחיי שחורים חשובים בישראל גם אז אני הייתי בשוק מהתגובה שלהם אבל הם לא אמרו שום דבר על זה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה