בעולם

שחיתות חמאס בעזה נחשפת: "המלחמות משרתות את הארגון והעם סובל"

רשת MSNBS האמריקנית פרסמה אמש פרויקט שחשף את השחיתות ברצועת עזה בו אנשי ארגון הטרור מאיימים על התושבים שלא יתפנו ומקבלים כסף, סיוע וטיפולים על חשבון האזרחים
מערכת ice |  1
תומכי חמאס (צילום פלאש 90/ נאסר אישתיה)
בעקבות מלחמת חרבות ברזל שנפתחה לפני 25 ימים, פרסמה אמש רשת MSNBS האמריקנית פרויקט שחשף את השחיתות והכאוס ברצועת עזה, בו מאיימים אנשי ארגון הטרור על מנהלי בית החולים, מקבלים טיפולים, כסף וסיוע לפני האזרחים. העדויות שנחשפות מקבלות במה, זאת במקביל להמשך ניסיון צה"ל למוטט את שלטונו של חמאס ברצועה.
התגובה של חמאס לתקיפות צה"ל וניסיון חיסול בכירים של הארגון היא באמצעות תעמולה פנימית וניסיון ניפוח הישגיו בקרב, אולם קיימת גם ביקורת פנימית כלפי הארגון, כפי שמוצגת ברשת האמריקנית: "יש סטריאוטיפ שקרי שאזרחים בעזה אוהבים מלחמות, הן מתנהלות רק על ידי חמאס מסיבות פוליטיות שמשרתות אותם" אומרת עדה עזתית, ועדה אחרת מספרת: "אם אתה עזתי ומתנגד למלחמה אתה נחשב בוגד, אסור לומר זאת".

הביקורת במסגרת הפרויקט כלפי ארגון הטרור ממשיכה: "המלחמות משרתות רק אותו והעם סובל הם אלה שמרוויחים ואנחנו לא מקבלים כלום, המשפחות של פעילי חמאס מקבלות טיפול לפני האזרחים, אצל הפלסטינים הושתלה אידיאולוגיה איסלמית, כך שמאד קשה במצב הזה לדבר על שלום, כדי שזה יקרה, שלטון אנשי המסגד צריך להסתיים ולהתחלף בשלטון שמבין איך לנהל עיר ולקיים ממשלה עצמאית ולא ממשלה של אנשי דת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חשיפה ישנה שהם מתעשרים מגב האזרחים כמו בכל מקום אחר. (ל"ת)
    דין 11/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור