בעולם

מזכ"ל האו"ם מעודד את רצח הישראלים? "הפלסטינים בכיבוש מחניק"

מזכ"ל האו"ם סיפק אמירה מקוממת ומטופשת למדי במועצת הביטחון של האו"ם: "צריך להכיר בכך שהתקפות חמאס לא קרו בוואקום. הפלסטינים תחת כיבוש מחניק, האדמות שלהם נלקחות, הכלכלה משותקת ובתיהם נהרסו. הסיכוי לפתרון מדיני דועך"
מערכת ice | 
כסא השגריר הישראלי הריק במושב האום
במדינת ישראל נטבחו למעלה מ-1,400 אנשים במתקפת הטרור הכי גדולה שזכורה בעולם אי פעם, אבל האו"ם כהרגלו מצליח לספק אמירות מבזות שמשכיחות את כל הסיבות שבשמן הגוף הזה הוקם לאחר מלחמת העולם השנייה.
היום (שלישי) מזכ"ל האו"ם סיפק אמירה מקוממת ומטופשת למדי במועצת הביטחון של האו"ם: "צריך להכיר בכך שהתקפות חמאס לא קרו בוואקום. הפלסטינים תחת כיבוש מחניק, האדמות שלהם נלקחות, הכלכלה משותקת ובתיהם נהרסו. הסיכוי לפתרון מדיני דועך". 

לצד זאת, קרא גוטרש שבהיסטוריה שלו שורה של אמירות מגוחכות: ״להרגיע את המצב״. לצד זאת הוא סיפר אמירה נוספת חסרת היגיון: "מאז 7.10 ישראל מפגיזה בעזה ללא הכרה", כאשר הוא שוכח לציין את הטבח שקדם להפצצות.
במקביל, בכיר חמאס בלבנון, אוסאמה חמדאן, במסיבת עיתונאים בביירות: "אנחנו קוראים למדינות ערב והאסלאם ולאו"ם - לקבל אחריות באמצעות נקיטת עמדות לעצירת התוקפנות. אנחנו קוראים לנתק את היחסים עם ישראל, לגרש שגרירים ולהחרים אותה".
יונה לייבזון, כתבת חדשות 12 בארצות הברית טענה: "חשבתי שכבר שום דבר לא יפתיע אותי באו״ם, אבל לשמוע את מזכ״ל האו״ם אומר עכשיו במועצת הביטחון על המתקפה של חמאס: "המתקפה של חמאס לא היתה בוואקום. הפלסטינים סובלים מ-56 שנות כיבוש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה