בעולם

נושאת מטוסים שנייה בדרך לישראל: "במטרה להרתיע את איראן וחיזבאללה"

לאחר ששלחה את נושאת המטוסים ג'רלד פורד לחופי המזרח התיכון, הודיעה ארצות הברית על שליחת נושאת מטוסים נוספת לאזור, במטרה להרתיע את איראן וחיזבאללה מלהצטרף למלחמה, זאת כחלק מהסיוע של ארצות הברית לישראל
מערכת ice | 
נושאת המטוסים גראלד פורד (צילום חיל הים האמריקאי)
לפני מספר ימים הודיעה ארצות הברית כי היא שולחת את נושאת המטוסים שלה ג'רלד פורד לחופי ישראל, כחלק מהסיוע בלחימה מול החמאס. אמש הודיע מזכיר ההגנה האמריקני אוסטין כי נושאת מטוסים שנייה נשלחה לאזור מזרח הים התיכון במטרה להרתיע את איראן וחיזבאללה מלהצטרף למערכה המתנהלת מול החמאס.
לויד אוסטין אישר כי זה חלק מהסיוע להגנה על ישראל ומגיע "מתוך מחויבות לביטחונה ועל נחישות של ארצות הברית להרתיע כל גורם המבקש להסלים את המלחמה". מדובר בפעם הראשונה בה נמצאות שתי נוסעות המטוסים ביחד באזור אחד מאז 2020 אז חוסל מפקד כוח קודס האיראני קאסם סולימאני. מטרת שליחתה של ג'רלד פורד נושאת המטוסים הגדולה בעולם היא להרתיע את איראן וחיזבאללה.

כזכור בשבוע שעבר נאם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן והזכיר את הזכות של ישראל להגן על עצמה וגם להפיל את שלטון חמאס בעזה, לאחר הפעולה הנפשעת של ארגון הטרור שרצח יותר מ-1,300 ישראלים, פצע למעלה מ-3,500 וחטף יותר מ-150 ביניהם גם אזרחים אמריקנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה