בעולם

אסון בטורקיה: הרוגים ופצועים בתאונה קטלנית, בהם 7 ישראליות

רכב ספארי התנגש בג'יפ באנטליה. מאוחר יותר דווח על מותן של שלוש נשים זרות. משרד החוץ אישר את האירוע, והוסיף כי טרם ידועה חומרת פציעתן של שבע ישראליות שנכחו ברכב בזמן התאונה
מערכת ice |  1
תאונת דרכים בטורקיה (צילום רשתות חברתיות, צילום לפי 27א לחוק זכויות יוצרים)
שבע נשים ישראליות נפצעו בתאונת דרכים קשה שאירעה בסוף השבוע ברובע אלניה באנטליה, בדרום מערבה של המדינה. כלי תקשורת במדינה מדווחים על 17 פצועים בדרגות קושי שונות, ביניהם אזרח רוסי וארבעה תושבים מקומיים. מאוחר יותר דווח בכלי התקשורת מותן של שלוש תיירות זרות: האחת, אישה רוסייה שאותרה במקום כשהיא ללא רוח חיים. מותן של שתי נשים נוספות, אישה וילדה מקזחסטן, נקבע בהמשך בבית החולים הסמוך.
התאונה התרחשה לאחר שרכב ספארי שנשא תיירים ממדינות שונות התנגש בג'יפ. בתיעוד האירוע שפורסם בכלי התקשורת ברחבי העולם נראים שני הרכבים שועטים במהירות האחד לעבר השני. שני הנהגים המעורבים בתאונה נעצרו על ידי המשטרה הטורקית ונלקחו לחקירה. עד מהרה, צוותי רפואה, כיבוי ושיטור רבים הוזעקו לזירת התאונה.
משרד החוץ הישראלי אישר את האירוע ואת הימצאם של שבע הפצועות הישראליות בזירה. "האירוע מוכר לנו, אך עדיין לא ברורה חומרת הפציעה שלהן", מסרו במשרד החוץ. בהמשך, פורסם כי שבע הנשים הישראליות שנפצעו באירוע הן תושבות המועצה המקומית עילוט שבצפון.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שועטים ח'ברה, תתקנו (ל"ת)
    טל 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור