בעולם

אסון בגיאורגיה: משפחה התהפכה ונפלה מהר במהלך טיול טרקטורונים

טיול משפחתי בגיאורגיה הפך לסיוט עבור משפחת בגימוב. אב המשפחה ואחד מהילדים התרסקו עם טרקטורון ועפו מהר: "הטרקטורון שנמצא לפניי, ועליו בעלי ואחד מילדיי, התהפך לצד ימין ונפל מההר"
מערכת ice |  1
גיאורגיה (צילום ויקיפדיה)
חופשה משפחתית בבטומי הפכה לסיוט עבור משפחת בגימוב מתל מונד. במהלך טיול טרקטורונים שלקחה המשפחה לקראת סיום החופשה שלהם, אב המשפחה התהפך ביחד עם אחד מילדיו אל צידי הדרך ונפל מההר. 
אם המשפחה סיפרה ל-N12 כי: "במהלך הנסיעה הגענו לגובה ולפתע אני רואה מולי מחזה מחריד שלא הייתי מאחלת לאף אמא לראות או לחוות לעולם. הטרקטורון שנמצא לפניי, ועליו בעלי ואחד מילדיי, התהפך לצד ימין ונפל מההר. הגרוע מכל עבר לי בראש, למטה היה תהום. סיוט שלא ניתן לתאר ולאמוד, לא האמנתי לתרחיש מהסוג הזה אפילו בחלומות הכי פרועים שלי".
לאחר שבני המשפחה גילו את האסון הם עצרו את הנסיעה, אם המשפחה ממשיכה ומתארת את רגעי הבהלה: "בעודי צורחת ומבוהלת בפחד אימים, בני הבכור נריה עצר את הטרקטורון שלו, רץ מפוחד לאזור שממנו נפלו אחיו ואביו, וצעק לי 'אמא הם בסדר, תרגעי."
אם המשפחה מספרת כי החילוץ של בני משפחתה התבצע בעזרת "שרשרת אנושית" עקב עומק הנפילה שלהם: "חילצו אותם בשרשרת אנושית בגלל מורכבות המקום והגובה. הנס הגדול שהם בחיים, הם נפצעו מהנפילה אבל בקלות זה היה יכול להיגמר במוות."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנפילה
    רוני 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש נס תברכו הגומל
    סגור