תיירות

הסינים עושים קאמבק לתיירות עם הסרת הגבלות קורונה נוספות

לאחר יותר משלוש שנים סין מאפשרת שוב לאזרחיה לטוס לטיולים מאורגנים ברחבי העולם. סין תאפשר כעת לתיירים לבקר ביותר מ-70 מדינות, וההכרזה הביאה לזינוק המניות של חברות התעופה והנסיעות
מערכת ice | 
נתוני הקורונה בסין (צילום shutterstock)
המדינה שממנה יצאה הקורונה היא גם האחרונה לצאת ממנה. לאחר יותר משלוש שנים של הגבלות רבות סין מסירה השבוע עוד הגבלה, והפעם מדובר בטיולים מאורגנים. המדינה מאפשרת כעת לקבוצות לצאת לטיול מאורגן ביותר מ-70 מדינות, כולל ישראל.
לפי כלכליסט, ההודעה המשמחת לסינים הקפיצה את המניות של חברות התעופה והנסיעות במדינה. כמו כן, בפועל לא מדובר בהכרזה ראשונה מסוגה, ולפני מספר חודשים המדינה כבר אפשרה הסרת הגבלה דומה, אך למספר מדינות מועט מאוד.
ההכרזה הטרייה כוללת עוד הפתעה "נעימה" לתיירים הסינים. לראשונה בשש שנים הממשלה הסינית מאפשרת לאזרחיה לבקר בדרום קוריאה. בשנת 2017 סין אסרה את הביקור בדרום קוריאה לאחר שזו האחרונה הציבה מערכות טילים להגנה בגבולה. 
לצד הסינים שלבטח שמחים מהסרת ההגבלה, גם יעדי התיירות הפופולריים בעולם כנראה מתרגשים לא מעט. לפני 2020 התיירים הסינים נחשבו למקור הכנסה חשוב מאוד באתרי התיירות השונים. לפי איגוד התיירות הלאומי של יפן, בשנת 2019 התיירים הסינים היוו 30% מכלל התיירים שהגיעו אליה, והם הוציאו בה כ-12 מיליארד דולר.
באותה שנה הסינים גם ביקרו אצלנו וכ-60% מהתיירים הסיניים הגיעו בקבוצות מאורגנות. משמע, ייתכן וגם כאן בארץ נראה בום של תיירות מסין שתתרום לענף המתייקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה