בעולם

מצב חירום בהוואי: שריפות ענק והוריקן מכים באי

הוריקן "דורה" משתולל בימים אלה בהוואי כאשר בנוסף לכך באי גם מספר שריפות ענק, תושבים באזור מדווחים על אנשים הקופצים לים במטרה להימלט מאימת האש אבל מתקשים להיאבק בהדיפת הלהבות וקוראים לעזרה
מערכת ice | 
שריפה (צילום ויקיפדיה)

אימה בהוואי: הוריקן ושריפות ענק משתוללת בימים אלה באי הממוקם באוקיינוס השקט כאשר תושבים באזור מדווחים על אנשים הקופצים לאוקיינוס במטרה להימלט מאימת האש אך מתקשים להיאבק בהדיפת הלהבות וקוראים לעזרה. קיים חשש כי העיר ההיסטורית להאינה נשרפה עד היסוד, באי כבר מדווחים על אסון הטבע הגדול ביותר שפקד את האזור מאז הוריקן איניקי ב-1992.

מהדיווחים עולה כי להבות ענק עם רוח קיצונית של 60 קמ"ש פגעו באי. על פי הדיווחים בארצות הברית משפחות מנסות להימלט במכוניותיהן על הכביש המהיר, כאשר עשן ופסולת בשמיים. המצב באי מתואר כ"כאוטי מאד" ושירותי החירום עובדים קשה כדי לעזור לנפגעים. צוותי כיבוי נאבקים במספר מוקדי שריפות טבע ומבנים ברחבי מערב מאווי, מרכזי פינוי חירום נפתחו על ידי הצלב האדום האמריקני.

למרות המצב הקשה, בהוואי מדווחים שגם כעת ממשיכים תיירים להגיע לאי לחופשות ואחד מהתיירים התראיין והמליץ לאחרים שלא להגיע לאי מכיוון שזה יכביד על המקומיים, הממשלה המקומית במחוז מאווי פרסמה מספר התראות ועדכונים באתר האינטרנט שלה סביב הפינויים, סגירת כבישים, מזג אוויר ואזהרת שריפות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה