בעולם

הקרע בממלכה נמשך: תואר המלוכה של הנסיך הארי נשלל רשמית

שלוש שנים ושמונה חודשים לאחר שהודיע על פרישתו מבית המלוכה במהלך שזכה לכינוי "מגזיט", התואר המלכותי של הנסיך הארי HRH (His Royal Highness) נשלל ממנו

מערכת ice | 
הנסיך הארי (צילום shutterstock)
שלוש שנים ושמונה חודשים לאחר שהודיע על פרישתו מבית המלוכה במהלך שזכה לכינוי "מגזיט", התואר המלכותי של הנסיך הארי HRH (His Royal Highness) נשלל ממנו. תחילה, לאחר פרישת הזוג מבית המלוכה נאמר להם שהם יוכלו לשמור את הכינויים המלכותיים שלהם. אבל, לא יוכלו להשתמש בהם. אך, זמן קצר לאחר פרסום הודעת הפרישה תואר המלוכה של מייגן מרקל הוסר מהאתר. על כן, באיחור של כמה שנים, המהלך מצטרף לזה שקדם לו וכעת, גם תואר מלוכה של הנסיך הארי הוסר מהאתר הרשמי של בית המלוכה.
בית המלוכה נימק את המהלך ופרסם כי האתר מתעדכן על בסיס יום יומי והסיבה לשינוי נבעה מהרצון לשקף את עבודתם של משפחת המלוכה בעשייתם הציבורית.
למרות שהזוג התרגל לנוכחותו המתמדת בשיח הציבורי, לאחרונה השיח על הזוג מתאר תקופה סוערת בחייהם. מה שבא לידי ביטוי בפרסומים על עסקות שחברות ענק מבטלות עם הזוג בשל העובדה שהם לא מצליחים לעמוד ביעדים שהוצבו להם במסגרת העסקאות.
יתרה מזו, כפי שפורסם לאחרונה טענות רבות עלו בנוגע למשברים בחיי הנישואין של הזוג. עובדה שבאה לידי ביטוי בעובדה שאתמול (יום שלישי) נחת הנסיך הארי בטוקיו על מנת להשתתף בקמפיין לטובת גיוס תרומות לצעירים שנדבקו באיידס ללא מייגן מרקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה