תיירות

אירופה בהלם: אחד מאתרי התיירות העתיקים והפופולריים הושחת

באזור השעה 22:30, שלושה רעולי פנים הלבושים בשחור מכף רגל ועד ראש, טיפסו על גג גלריית אמנואלה ויטוריו במילאנו, וריססו כתובות גרפיטי מעל קשת הכניסה לגלריה המפורסמת לעיני הקהל ההמום שצפה בביזיון מלמטה
מערכת ice | 
השחתת גלריית אמנואלה ויטוריו (צילום טוויטר)
אירוע וונדליזם מזעזע וחסר תקדים התרחש אמש (שני) במילאנו, כאשר גלריית אמנואלה ויטוריו - אחד המבנים האייקונים והסמלים האיטקליים הגדולים ביותר - הושחתה.
באזור השעה 22:30, שלושה רעולי פנים הלבושים בשחור מכף רגל ועד ראש, טיפסו על גג המבנה וריססו כתובות גרפיטי מעל קשת הכניסה לגלריה המפורסמת לעיניי הקהל ההמום שצפה בביזיון מלמטה. חלקם הביעו מחאה, שרקו בוז וצעקו קריאות אל עבר השלישייה, אבל זה לא עצר את המעשה הנפשע. כשכוחות המשטרה הגיעו למקום, המשחיתים כבר הספיקו להימלט.
כיכר פיאצה דואומו, בה נמצאת הגלריה, הייתה צפופה הבוקר הרבה יותר מהרגיל, כאשר הקהל בהה בחוסר אמונה וגועל במה שנעשה למבנה העתיק. על פי חקירת המשטרה המקומית, הפושעים ככל הנראה עלו לגג דרך מדרגות אחוריות הנועדו לעבודות תחזוקה ונכון לעכשיו לא נמצאו סימנים לפעילות מחאה כלשהי, אלא מעשה וונדליזם טהור. החיפוש אחריהם נמשך.
 
מישל אלביאני, נשיא הוועדה לבטיחות בעיריית מילאנו, מסר: "כעס וגועל נפש. זו התחושה של כל מילאנו למראה גלריה ויטוריו עמנואל השני שנפגעה על ידי הוונדליסטים הללו. זה עלבון לכל העיר ויש לתפוס את הפושעים ולהעניש. יחד עם זאת תוהה איך הם הצליחו לעלות לשם כדי לעשות את התועבה הזו. מי שאפשר לזה לקרות, באותה צורה כמו הוונדליסטים, חייב להיענש בצורה מופתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה