בעולם

קניה ווסט חזר: הראפר הופיע לראשונה מאז סערת האנטישמיות

לראשונה מזה שנה וחצי, הראפר השנוי במחלקות חזר אל הבמות. זה קרה במהלך ההופעה של ראפר אחר, שביקר בישראל לא מזמן - טראוויס סקוט, אשר הזמין באופן מפתיע את ווסט לבמה וביצע איתו את השירים Praise God ו-Can't Tell Me Nothing
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום טוויטר)
בחודש אוקטובר האחרון, הראפר Ye או קניה ווסט בשמו הישן עד לפני כשנתיים, עורר את אחת הסערות הגדולות שראה עולם המוזיקה, עם שורה של התבטאויות אנטישמיות, אשר לוו בחיבור לדמויות שנויות ביותר במחלקות מהפלגים הכי קיצוניים של הימין בארה"ב.
בתוך מספר ימים, קניה איבד כמעט הכל: קריירה, כסף, עסקים, קשרים. הוא הוחרם על ידי הכוחות החזקים ביותר בתבל, כאשר אף אחד לא רצה לשמוע אותו, לקנות את המוזיקה שלו או לעשות איתו ביזנס. ובכן, אתמול (שני) הוא חזר.
זה קרה במהלך ההופעה של ראפר אחר, שביקר בישראל לא מזמן - טראוויס סקוט, אשר הזמין באופן מפתיע את ווסט לבמה וביצע איתו את השירים Praise God ו-Can't Tell Me Nothing. "אין אוטופיה (האלבום החדש של סקוט) בלי קניה ווסט, אין טראוויס סקוט בלי קניה ווסט, אין רומא בלי קניה ווסט. תעשו קצת רעש בשביל יה!", הכריז הראפר לפני שהעלה את קניה על הבמה.
זו הייתה ההופעה הראשונה של ווסט מאז תחילת 2022, אז השיק את האלבום Donda 2. העובדה שדווקא טראוויס סקוט הוא זה שהחזיר את הראפר הפרובלמטי לאור הזרקורים, היא אולי לא מקרית - בכל זאת, השניים הם בני משפחה. ווסט הוא כמובן גרושתה של קים קרדשיאן וסקוט עד ינואר האחרון היה נשוי לאחותה למחצה של קים קיי - קיילי ג'נר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה