בעולם

מפלגת העבודה נגד מרב מיכאלי: "אנא עצרי את המהלך"

חברי סיעת העבודה בהסתדרות, שיגרו שני מכתבים לעבר יו"ר המפלגה. בראשון, הם דרשו לבטל את מכירת סניף העבודה בחיפה, בשני, הועלו הצעדים לשיפור מצבה של המפלגה
מערכת ice |  2
מרב מיכאלי (צילום אתר הכנסת)
לחברי סיעת מפלגת העבודה בהסתדרות נמאס. לאור מצבה הקשה של המפלגה בסקרים ותהליכים שאינם לרוחם של הפעילים, הם שיגרו שני מכתבים לשולחנה של יו"ר המפלגה מרב מיכאלי. בראשון, הם דרשו לבטל את מכירת סניף העבודה בחיפה, בשני הועלו הצעדים לשיפור מצבה של המפלגה.
 
כך נכתב בראשון: "אמש התכנסה ישיבת הנהלה מורחבת של סיעת העבודה בהסתדרות ונציגי חיפה. לסדר היום עלה נושא מכירת הסניף, אשר נתרם ע"י משפחה לצורך פעילות מפלגת העבודה. הוחלט כי תבוצע פניה למפלגה למצוא פתרון אחר ולהימנע אחר בכל מצב מכל מכירת נכסים. אם תתבצע מכירה, הדבר יגרור עזיבה של חברי מפלגה בחיפה, דבר שבמצבנו איננו יכולים לאשר. אנא עצרי את המהלך. להוריד את דגל המפלגה בעיר האדומה תהיה בכייה לדורות".
וזה המכתב השני: "בחודשים האחרונים מתפרסמים סקרים רבים, בהם עולה תמונה עגומה שבה מפלגת העבודה נעלמת מהמפה הפוליטית וזאת למרות העבודה המצוינת של חברי הכנסת שח סיעת העבודה בכנסת. בעקבות המצב הקשה אליו נקלעה המפלגה, קיימנו דיון בסיעת העבדה בהסתדרות, שבמסגרתה עלה החשש שבמידה ולא תהיה מפלגה, סיעת העבודה בהסתדרות לא תוכל להתקיים בהסתדרות.
הוחלט:
1. למנות צוות הצלה לחידוש הפעילות בסניפים ובמחוזות.
2. בכוונת סיעת העבודה בהסתדרות לקיים חצי יום עיון פנימי, בהשתתפות צעירי המפלגה וותיקי התנועה, תחת הכותרת 'לאן פני המפלגה וכיצד לפעול לשינוי המצב'.
3. חברי מפלגה רבים משלמים עבור היותם חבר לשכה, חבר ועידה וחבר מפלגה עד סכום 260 שקל בשנה, כאשר מוסדות הלשכה והמרכז לא מתכנסים.
4. כינוס ועידה שנדחתה, שעל סדר היום – הבחירות המוניציפליות והיעדרות לבחירות פנימיות לבחירת סניפים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכי הביתה
    סימה 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיכאלי כשלון
    סגור
  • 1.
    הינשופה מהאבודה מכירת סוף עונה של האין מפלגה (ל"ת)
    דן 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור