שיווק ופרסום

שדרנית גלגל"צ לשעבר בג'וב ראשון מאז הפרידה

שדרנית גלגל"צ לשעבר, שיר הדס מאיר מקבלת פרויקט חדש וקורץ מאוד מאז שהחלה לפרוץ לחיינו כשדרנית, פעם ב"גלגל"צ" וכיום מצליחה מאוד "eco99FM", זה הג'וב החדש בחייה
צוף צימרינג | 
שיר הדס מאיר (צילום עמרי רוזנגרט)
שיר הדס מאיר, שדרנית הרדיו האהובה שמגישה כיום תכנית רדיו ופודקאט מוצלחת מאוד ב"eco99fm" בשם "המצעד", עזבה רק בחודש מרץ האחרון את "גלגל"צ" אחרי עשור, אותה תחנת שכידוע נמצאת בימים אלו בסערה בעקבות החלטת הממשלה לסגור את תחנת גלי צה"ל.
היום (ראשון) מתפרסם לראשונה ב-ice, כי הדס מאיר מקבלת קמפיין ראשון אי פעם בקריירה. הקמפיין החדש מגיע, כאשר רק בחודש שעבר, נודע כי השדרנית ובן זוגה המפיק המוזיקלי ישי סוויסה התארסו, וכעת נודע ל-ice, כי היא נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של המותג "כלות אורבניות", אחת הפלטפורמות הבולטות בישראל בתחום החתונות, העיצוב והלייף-סטייל.
המהלך כפי שמספרים ל-ice גורמים המעורים בפרטים, מגיע לאחר ההצעה המרגשת והייחודית של שיר מבן זוגה, שהפכה לוויראלית ברשתות החברתיות וזכתה לאהדה רחבה. 
ב"כלות אורבניות" מציינים שהקול הייחודי של שיר, ההומור, האותנטיות והסטייל המשובח, הופכים אותה לבחירה הטבעית והמתבקשת, כזו שמתחברת במדויק לקהל של המותג.
מהמותג מוסרים בתגובה לפרסום ב-ice: "שיר מייצגת באופן טבעי ואותנטי את הוייב של חברות הקהילה שלנו – נשים חזקות, חובבות עיצוב ואתסטיקה, שמתייחסות לתכנון החתונה בקלילות הנדרשת, אך מחפשות גם מידע אותנטי ואמין לקראת תכנון החתונה שלהן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה