בעולם

לא רק אוקראינה: מה התוכניות של פוטין לשאר מדינות אירופה?

על פי תחקיר של גופי תקשורת ממספר מדינות מצפון אירופה, מתברר כי באופן לא מאוד מפתיע, רוסיה שולחת את הזרועות שלה הרבה מעבר לאוקראינה. על פי התחקיר של מדינות כמו דנמרק, פינלנד ושוודיה, מתברר כי רוסיה מפעילה צי של ספינות למטרות ריגול שונות
מערכת ice |  2
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
על פי תחקיר חדשותי של מספר מדינות מצפון אירופה, מתברר כי באופן לא מאוד מפתיע, רוסיה שולחת את הזרועות שלה הרבה מעבר לאוקראינה. על פי התחקיר של מדינות כמו דנמרק, פינלנד ושוודיה, מתברר כי רוסיה מפעילה צי של ספינות למטרות ריגול שונות.
לפי N12 כבר מספר חודשים שמתרחשים ניסיונות חבלה שונים בצינורות גז באזור צפון אירופה וכעת מתברר שאולי רוסיה היא המקור לבעיה הזו. התחקיר של התקשורת מפרט כי רוסיה מפעילה ספינות בגדלים שונים תחת הסוואה של סירות דיג ומחקר. בפועל כלי השיט הללו, שפועלים באזור הים הצפוני, מבצעים רצף של פעולות ריגול מעל ומתחת למים.
יתרה מכך, ההנחה היא כי הספינות ממפות את האזורים, אוספות מידע על תשתיות חשובות ובכך מסייעות באופן ישיר לחבלה באותן תשתיות חשובות. ממשלת דנמרק בפרט מציינת כי היא איתרה כלי שיט ממקור רוסי בחופיה וכי זמן קצר לאחר מכן התרחשו מספר פעולות חבלה בצינור הגז נורד-סטרים.
כזכור, בימים האחרונים פוטין הפתיע את חייליו עם ביקור, אותנטי לכאורה, על אדמות אוקראינה הכבושות. סרטון שפורסם ישירות על ידי הקרמלין מציג את הנשיא השנוי במחלוקת נוחת במסוק באזורים הכבושים ומבקר את המטה הצבאי, במטרה לברך את החיילים לכבוד חג הפסחא האורתודוקסי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אף אחד לא עושה כלום אז למה שלא יסחף (ל"ת)
    שולה ח 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הדוב הרוסי ככבר לא ישן ביכלל
    מוטי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לדעתי אירופה ואמריקה שהם ביטח לא רוב העולם היצליחו להרגיז את הדוב ולהעיר אותו משנתו שנים לא היתעניין בהם והם לא חיפשו אותו אז הוא החליט לקחת איתו את כל שונאי המערב וכל ארצות האיסלם שרואים בו מושיע ובעל מילה ובטוח בעצמו לא פוחד יש לו כל מה שצריך חיילם ונשק בלי סוף יכל להישמש במלאי אפילו של מילחמת העולם השנייהויודע שאף אחד לא יפלוש לרוסייה או יפריע לו להישטלט על חצי עולם כי כולם בבעיות פנימיות כלכליות מאמריקה עד אירופה צרות של מהגרים צרות של דיור כלכלה ריביות כל אין לו וכך כולם מאימים עליו בלבלה והוא בינתיים בונה חומה
    סגור