בעולם

רוסיה ממשיכה לשקוע: האיחוד האירופי הטיל סנקציות בתחום חשוב לקרמלין

27 מדינות האיחוד האירופי החליטו על חבילת סנקציות חדשה: במסגרת החבילה, יוטלו סנקציות על תעשיית הנפט, הפחם ורכישת הגז תצומצם למינימום. כעת הם מעוניינים להטיל סנקציות על האנרגיה הגרעינית הרוסית
מערכת ice |  1
ולדימיר פוטין (צילום יוטיוב/ The Sun, CNN)
גרמניה, פולין ועוד כמה ממדינות האיחוד האירופי דוחפות להטיל סנקציות על שוק האנרגיה הגרעינית של רוסיה. האיחוד האירופי מבקשת למצוא דרכים חדשות על מנת לפגוע ברוסיה עקב המלחמה המתמשכת בין רוסיה ואוקראינה.
27 המדינות באיחוד הודיעו על סנקציות על תעשיית הנפט ועל תעשיית הפחם. 27 המדינות החליטו לקצץ משמעותית את רכישת הגז הרוסי עד מינימום על מנת להקשות על הדוב הרוסי כמה שיותר. שר הכלכלה הגרמני, רוברט האבק אמר: "אנחנו חייבים להמשיך להפוך את עצמנו עצמאיים ממקורות האנרגיה הרוסים". הוא הוסיף ואמר: "שוק האנרגיה הגרעינית הרוסית עדיין לא הושפע. לא ייתכן ששוק זה לא יושפע מהמלחמה ורוסיה לא יכולה להיראות כמדינה אמינה שניתן לעשות איתה עסקים בתחום".
בכירים אוקראינים ביקרו בעבר את האיחוד האירופי על כך שלא הטיל סנקציות על שוק זה ולא מנע מהקרמלין את הרווחים ממכירת אנרגיה זו. האיחוד האירופי הטיל 10 חבילות סנקצניות על רוסיה ב-14 החודשים האחרונים מאז פלשה לאוקראינה ועוד חבילת סנקציות נשקלת באיחוד האירופי בימים אלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשמדינה/אדם מאיים מה יקרה עם
    Mtlk 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמדינה/אדם מאיים מה יקרה עם. הוא מפעיל לחץ.אבל באותה מידה הוא עלול לאבד את גורמי הלחץ כשהוא כבר מתחיל להשתמש בהם.ועלול להישאר תקוע עם סחורה ובלי כסף.לכן אין מרק בשבילך מסיינפלד.יעיל רק שאתה כבר מוכר את כל הסחורה שלך.ולא כאשר בצד השני נמצא הלקוח העיקרי שלך. לנו זה פה רע.כי אם בסנקציות אתה מפיל ממשלה כמו רוסיה.אז מה זה המשק הישראלי.
    סגור