בעולם

כוכבת משחקי הרעב חושפת: "הותקפתי מינית בזמן הצילומים"

ג'נה מאלון שגילמה את ג'והאנה מייסון גילתה בפוסט חושפני באינסטגרם על שארע בעת צילומי הסרט האחרון: "עברתי פרידה קשה וגם הותקפתי מינית על ידי מישהו שעבדתי עמו"
מערכת ice | 
גנה מאלון (צילום אינסטגרם)
השחקנית ג'נה מאלון, אשר התפרסמה בסרטי "משחקי הרעב" כשגילמה את דמותה של ג'והאנה מייסון, פרסמה פוסט חושפני באינסטגרם שלה בו גילתה כי הותקפה מינית על הסט של הסרט האחרון בסדרה "עורבני חקיין חלק 2".
מאלון (38) העלתה תמונה שלדבריה צולמה בצרפת ב-2015 וכתבה: "אזהרת טריגר: התמונה הזו צולמה מיד אחרי שסיימתי להצטלם ל'עורבני חקיין חלק 2' ונאלצתי להיפרד מכולם. צילמנו באחוזה יפהפייה באזור הכפרי של צרפת, וביקשתי מהנהג שייתן לי לצאת לשדה כדי שאוכל לבכות ולתפוס את הרגע הזה, למרות שהתקופה הזו בפריז הייתה קשה במיוחד עבורי, עברתי פרידה קשה וגם הותקפתי מינית על ידי מישהו שעבדתי עמו".

"הייתי כל כך מלאת הכרת תודה על הפרויקט הזה" הוסיפה מאלון, "תערובת של רגשות, הלוואי שזה לא היה קשור לאירוע כה טראומטי עבורי, אבל זו הפראיות האמיתית של החיים. איך להחזיק את הכאוס עם היופי. עבדתי קשה מאוד כדי לרפא וללמוד באמצעות צדק מאחה, איך לעשות שלום עם האדם שפגע בי ולעשות שלום עם עצמי".
לדברי מאלון, "היה קשה לדבר על משחקי הרעב ועל ג'והאנה מייסון מבלי להרגיש את החדות של הרגע הזה בזמן, אבל אני מוכן לעבור את זה ולהחזיר את השמחה וההישג שחשתי. הרבה אהבה לכם השורדים בחוץ".
מאלון קראה לנפגעי תקיפה מינית שזקוקים לעזרה "אני רוצה לומר שאני כאן לכל מי שצריך לדבר או לפרוק או לפתוח חללים לא מתקשרים בתוכו. אנא שלח לי הודעה אם אתה צריך מקום בטוח כדי להישמע".
 
בתגובות לפוסט הסבירה מאלון מדוע בחרה שלא לציין את שמו של התוקף: "לא רואה כיצד מערכת הצדק תוכל לסייע להבראה שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה