בעולם

גרושתו של סטטיק בדרך לחופה? כך חגגה מסיבת רווקות

נטע ברזני חגגה אתמול את מסיבת הרווקות שלה במסעדת נורת' מזנון של אייל שני בדובאי יחד עם החברות הקרובות, ביניהן שרית פולק והמשפחה רגע לפני שתיערך החתונה עם היהלומן ובן זוגה בשנים האחרונות, גרי דהן
מערכת ice | 
שרית פולק ונטע ברזני (צילום אור גפן)
כוכבת "האח הגדול" ו"המרוץ למיליון" נטע ברזני, תינשא הערב (חמישי) בדובאי ליהלומן ובן זוגה בשנים האחרונות, גרי דהן. כל אחד מהאורחים המשתתפים בחתונה ייאלץ להיפרד מ-6,000 שקלים כדי לבוא וליהנות עם הזוג.
נטע ברזני חגגה אתמול את מסיבת הרווקות שלה במסעדת נורת' מזנון של אייל שני בדובאי יחד עם החברות הקרובות והמשפחה רגע לפני שתיערך החתונה המדוברת. באותו זמן,  החתן גרי יחד עם הבנים חגגו בנפרד ונטע וגרי יפגשו רק ברגע החופה בחתונה עצמה ועד אז לא רואים אחד את השנייה.

צילום: אור גפן
ברזני עצמה אמרה: "אני בטירוף...מתרגשת  לקראת הרגע המרגש הזה, שסוף סוף מגיע, החתונה שחיכיתי לה ושמחה לחגוג עם החברים והמשפחה שלי כאן בדובאי. אני מחכה כבר לפגוש את גרי בחתונה ומתרגשת ברמות של כלה"

צילום: אור גפן
החתונה תתקיים היום חמישי בהפקתו של יניב טבריה אל מול השקיעה של דובאי ותימשך עד השעות הקטנות של הלילה. ייערך טקס דתי עם הרב חיים אלימלך שיחתן את הזוג. התפריט בחתונה יהיה כשר ונטע וגרי בשישי שבת ישמרו בבית המלון ותהיה שבת חתן כולל קבלת שבת חגיגית.

החתונה תכלול טקס דתי, מסיבה על אחת האוניות המפוארות בדובאי, אטרקציות, ארוחות שף ועוד הפתעות רבות שמחכות לאורחים. בסך הכל תתפרס החגיגה המפוארת והיוקרתית על פני כחמישה ימים. עכשיו נותר לנו לחכות לתמונות משם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה