בעולם

מחשב מסלול מחדש: 4 טון קוקאין נתפסו באמצעות Waze

שוטרי משטרת בלגיה עצרו שני גברים שעוררו חשד. בבדיקה באפליקציית הניווט Waze התגלה מיקום חשוד שם נתפסו 4 טון קוקאין אותו ניסו להבריח
מערכת ice | 
קוקאין (צילום Media Viewer)
משטרת בלגיה תפסה כמעט 4 טון קוקאין לאחר שהובלו לכתובת שהוכנסה לאפליקציית הניווט waze על ידי שני גברים הולנדים, שנעצרו ביום שלישי, כך נמסר ממשרד התובע המקומי אתמול (רביעי).
המשטרה קיבלה מידע על התנהגות חשודה בערב יום שלישי בעיירה קטנה בגבול הצפוני של בלגיה עם הולנד בשם ראוולס. מכוניות עם לוחיות רישוי הולנדיות נראו נוסעת הלוך וחזור בכביש.

השוטרים עצרו שני גברים הולנדים בני 27 ו-46, בעלי היסטוריה של מעורבות בפשעים הקשורים לסמים. לשני הגברים לא היה מספק מדוע הם מסתובבים באזור ולכן נלקחו להמשך מעצר.
בבדיקה שערכו השוטרים הם גילו כי באפליקציית הניווט שלהם ישנה כתובת של האנגר סמוך. השוטרים שהגיעו להאנגר גילו להפתעתם 68 שקים מלאים בקוקאין אשר מוערכים במשקל של כמעט 4000 ק"ג. המשטרה עצרה שבעה גברים נוספים שנכחו בהאנגר.
נמל אנטוורפן הנמצא 55 ק"מ מערבית לראוולס, סומן כמקום הכניסה הראשי של אירופה לקוקאין. רק בשנה שעברה נתפסו שיא של 110 טון קוקאין, המהווים 40% מכלל התפיסות באירופה. על פי ההערכות, כפי שפורסמו ברויטרס, רשויות המס המקומיות טוענות כי מדובר רק ב-15%-10% מסך הקוקאין שהובטח דרך הנמל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה