בעולם

הנסיך הארי מבקש ממשפחתו להתנצל: "אתם יודעים מה עשיתם"

חשבתם שהנסיך הארי נרגע? אז תחשבו שוב. הפעם הוא דורש ממשפחתו להתנצל על היחס לאשתו, מייגן מרקל, וטוען - "יש לי עוד הרבה חומר לספרים רבים"
מערכת ice |  1
הריאיון של הנסיך הארי (צילום באדיבות yes ו-STINGTV)
הנסיך הארי דורש התנצלות ממשפחת המלוכה עבור אשתו, מייגן מרקל. "אתם יודעים מה עשיתם, ואני יודע עכשיו למה עשיתם את זה ותפסו אתכם, אז פשוט תתנצלו", שטח הנסיך בפני משפחתו כך סיפר בריאיון סנסציוני ל"טלגרף" השבוע.
ההערות מגיעות ימים לאחר שהארי פרסם את ספר הזיכרונות המסעיר שלו, "Spare", בו הם פרסם את חילוקי הדעות והשיחות המשפחתיות הפרטיות.

הארי, שטען שמשפחתו מתייחסת אליו כאילו הוא "הזוי ופרנואיד", לא הבהיר על מה בדיוק הוא רוצה שמשפחתו תתנצל בפני מייגן. האב לשניים מתעקש ש"אם אנשים היו מקשיבים, לו מוקדם יותר, הקרע בין אשתו עם שאר משפחת המלוכה לא היה כל כך עמוק.
 "הכול היה נמנע, אבל הם פשוט לא יכלו להתאפק", בהתייחסו לבני המלוכה. בספרו המטלטל, הארי טען כי בכירי משפחת המלוכה "תדרכו" את העיתונות והדליפו סיפורים שליליים על מרקל.
הנסיך הוסיף כי הוא פשוט לא רואה עד כמה שיתוף הסיפור שלו היה "מזעזע ומקומם" וטען כי הוא מרגיש אחריות לפרסם את האמת כפי שהוא רואה אותה.
"אני עדיין מרגיש אחריות בידיעה שמתוך שלושת הילדים האלה, לפחות אחד יסיים כמוני, האחר. וזה כואב, זה מדאיג אותי", אמר כשהוא מתייחס לילדיהם של הנסיך וויליאם וקייט, הנסיך ג'ורג' בן ה-9, הנסיכה שרלוט בת ה-7 והנסיך לואיס בן ה-4.
הארי סיפר על טיפול שעבר ו"אז התחלתי לנסות להסביר להם איך חלק מההחלטות שלהם וחלק מהדברים שהם עושים – או לא עושים – הולכים לשקף אותם, רע", סיפר.
אם אתם חושבים שכאן נגמרו דבריו, דעו כי עוד הרבה לא סופר. הנסיך הארי חשף שיש לו מספיק תוכן כדי לכתוב אפילו יותר ספרים על חוויות ההתבגרות שלו במשפחה המלכותית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שני הזויים הארי ומייגן
    דידי 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הארי ובמיוחד מייגן מבינים סוף סוף שבית המלוכה לא מתייחסים אליהם אז הם מנסים בכוח באיומים. שני אנשים הזויים
    סגור