בעולם

חשד: הנדנדה גרמה למותם של מעל ל-100 פעוטות

חברת מוצרי התינוקות פישר פרייס מוציאה הודעת ריקול נוספת על מוצר שהתריעה עליו כבר בשנת 2019. על פי החשדות, נדנדת התינוקות הפופולרית הביאה למותם של מאה פעוטות 
מערכת ice | 
תינוק (צילום vecteezy)
בשנת 2019 החברה המובילה לייצור מוצרי תינוקות מגוונים, פישר פרייס, ביצעה ריקול על אחת הנדנדות הפופולריות שלה מדגם רוק נ' פליי וזאת עקב החשד שהנדנדה הובילה למותם של לא פחות מ-30 פעוטות. כעת, ארבעה שנים לאחר מכן סוכנות אמריקאית טוענת שהפריט הביא למותם של 70 פעוטות נוספים.
בעקבות הממצאים הללו החברה והרשות הממשלתית שעוסקת בבטיחותם של הצרכנים החליטו שיתבצע ריקול נוסף לנדנדה, היות ולא כולן הוחזרו בסיבוב הראשון. מדובר על כ-5 מיליון יחידות שנמכרו טרם שנת 2019. ריקול נוסף בוצע על נדנדה מדגם קידס2 שהביאה כנראה למותם של 15 פעוטות. 
על פי הנתונים, הפעוטות מתו בעקבות חנק שנגרם מזווית מסוכנת של 30 מעלות, שהתרחשה לאחר שהתינוק הסתובב על בטנו או לצדו. זאת על אף שטרם כך הרופאים האמינו שמדובר בתופעה אחרת של מוות בעריסה. בהודעה שהוציאה החברה היא פנתה להורים, סבים, סבתות וכל אדם עם ילדים להפסיק את השימוש במוצר באופן מידי.
טרם הריקול השני הוגשו שתי תביעות נגד החברה מטעמם של הורים, שילדם מת בעקבות שהות בנדנדה, כאשר אחד מהילדים מת בנדנדה דקות ספורות בלבד מהרגע שבו הונח במוצר. התביעות טוענות כי כי החברה לא עשתה דבר על מנת למגר את התופעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה