בעולם

לא רק בארצות הברית: 17 הרוגים בסופת שלגים ביפן

סופת שלגים קשה מכה ביפן, הרשויות שם מדווחות על 17 הרוגים ומאות בתים המנותקים מחשמל
מערכת ice |  1
שלג בחרמון (צילום פלאש 90/ באסל עווידאת)
רשויות ההצלה ביפן מסרו הבוקר (שני) כי 17 בני אדם נהרגו, ועוד 90 נפצעו, בעקבות סופת שלגים קשה שהכתה במדינה בימים האחרונים. עוד נמסר כי מאות בני אדם נותרו ללא חשמל וללא יכולת לחמם את ביתם. מתוך כך ביקשו רשויות ההצלה מתושבי האזורים המוכים שלא לצאת מביתם שלא לצורך.
התקשורת היפנית מדווחת כי מספר לא מבוטל מכלל המתים נהרגו בעקבות שלא נשמעו להוראות ונפלו בזמן הסרת שלג מהגגות ונקברו מתחת לערמות השלג. הסוכנות לניהול אסונות אמרה שאישה בשנות ה-70 לחייה נמצאה מתה קבורה מתחת לערימה עבה של שלג על הגג שנפל עליה לפתע בעיר נאגאי במחוז יאמאגאטה, כ-180 מייל צפונית לטוקיו, שם שלג נערם לגובה של כמטר.
שלא כמו בארצות הברית, מזג האוויר הקשה ביפן אינו מציג טמפרטורות נמוכות באופן חריג. ובכל זאת, חלקים רבים בצפון מזרח יפן דיווחו על כמות השלג הממוצעת פי שלושה לעונה.
בזמן שיפן מתמודיים עם מזג האוויר בקשה, בארצות הברית מניין ההרוגים בסופת הקור החריגה עלה ל-34, כך לפי דיווח הניו יורק פוסט. עוד דווח כי קרוב לשני מיליון אזרחים אמריקאים מנותקים מחשמל בעקבות מזג האוויר הקיצוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    התחממות גלובלית
    תמי 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקטע שאנשים ככ מטומטמים שהם מסכימים עם כל השטויות של הממשלות בגלל שמפחידים אותם מהתחממות גלובלית…. ??????? כמו עם הקורונה שדחפו לחיסונים לא יעילים בגלל שהפחידו את הכבשים שהן ימותו אם לא יתחסנו. הכל מסחרה ושקרים. מתי אנשים יתועררו כבר?
    סגור