בעולם

מאסק ממשיך לריב עם עובדי טוויטר: זה הצעד הקיצוני שעשה

איילון מאסק רכש את טוויטר ונראה שמאז הוא לא מפסיק לריב עם כולם שם. לפי דיווח בארצות הברית, הבעלים החדש מסרב לשלם על נסיעות עובדי טוויטר שהתבצעו בתקופה שקדמה לרכישה
מערכת ice |  1
אילון מאסק וטוויטר (צילום יוטיוב/ TED)
איילון מאסק מסרב לשלם נסיעות עבודה של עובדי טוויטר בהווה ובעבר. לטענת הצוות של מאסק שאותם הנסיעות אושרו על ידי הנהלת החברה הקודמת ולא על ידיו. מאז, הצוות שלו נמנע מלענות לשיחות מספקי שירותי הנסיעות, אמרו העובדים, כך לפי דיווחי הניו יורק טיימס.
בימים שלאחר רכישת טוויטר מאסק פתח במסע קיצוצי עלויות עצום ופיטורים. בתחילה מאסק קיצץ כמחצית ממספר עובדי החברה, שמנתה 7,500 איש. בנוסף לכך, לפי דיווחים מאסק ערך בדיקה גורפת של כל סוגי העלויות האחרות בחברה, והורה לצוות שלו לבדוק, לנהל מחדש משא ומתן ובמקרים מסוימים לא לשלם לספקים חיצוניים של טוויטר.
בנוסף לכך חמישה מקורות בחברה אמרו לעיתון פייננשל טיימס כי בימים האחרונים עזבו את המשרד ג'וליה מוזר ודאריו לה-נאסה, שהיו אחראים על מדיניות טוויטר באירופה ולמעשה ניהלו את הסניף.
זאת לאחר שבכירים אחרים בו עזבו בתחילת החודש, מייד לאחר השתלטותו של אילון מאסק על הרשת החברתית. המקורות ציינו כי אינם יודעים האם כל אותם בכירים פוטרו או התפטרו בשל אי נכונות לעבוד תחת מאסק. נזכיר כי רק בימים האחרונים הצהיר מאסק כי הפיטורים בחברה הסתיימו.
מומחים מסבירים כי פעולותיו של מאסק משקפות את המצב הפיננסי המורכב בו נמצאת הרשת החברתית. טוויטר התמודדה זה מכבר עם קשיים כלכליים, כאשר לעתים קרובות היא הפסידה כסף והתקשתה לעמוד בקצב של יריבותיה, כמו פייסבוק וגוגל, שיצרו רווחים ממוצרי הפרסום שלהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תנו לי לנחש אולי זה בגלל שכמה מליונים / מליארדים קוצצו?
    אנונימי 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הייתם חושבים לעומק הייתם גם מוסיפים את העובדה שירד לו מהתקציב כמה מליונים ובעיקר מליארדים ואיך מה לעשות שהוא חייב לפטר, וגם היה לו בעיה בטסלה ברכב לכן הוא הבין שמשהו לא תקין מאיזו סיבה וכדי שהוא ישאר במשחק ויצליח הוא חייב לעשות ניקוי יסודי ולהבין מאיפה הבעיה כי יש לו מלאא מקורות . אז טוב עשה שפיטר וראה מה הגורמים הבעייתיים, מה שכן אם עושה הרביץ להם או קילל אותם זה משהו אחר אבל עדיין לא ידוע לי על מקרה שזה
    סגור