בעולם

ג'ף בזוס העניק 100 מיליון דולר לדולי פרטון – וזו הסיבה

המיליארדר ג'ף בזוס מעניק מדי שנה את "פרס בזוס לאומץ ולאזרחות", ובחר השנה בזמרת ואשת העסקים דולי פרטון. היא תקבל 100 מיליון דולר, אותם תצטרך לתרום לארגון צדקה לבחירתה
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום פייסבוק)
אגדת מוזיקת הקאנטרי דולי פרטון קיבלה מענק של 100 מיליון דולר ממייסד אמזון, ג'ף בזוס. המענק ניתן במסגרת פרס בזוס לאומץ ואזרחות. את הסכום לא תשמור פרטון לעצמה, אלא תצטרך לבחור לאיזה ארגון צדקה לתרום אותו.
בזוס החל לחלק את הפרס כבר בשנה שעברה, אז בחר בחברה המספקת מזון באזורים מוכי אסונות ברחבי העולם. בנימוק להעניק את הפרס לדולי פרטון, בת 76, הזכיר את תרומתה ל"ילדים, אוריינות וכל כך הרבה דברים אחרים, אישה שנותנת עם כל הלב ומנהיגה באהבה ובחמלה בכל היבט של עבודתה".
אתר yahoo הזכיר כי פרטון עצמה היא נדבנית ותיקה ותרמה מיליון דולר למחקר חיסוני קורונה במרכז הרפואי של אוניברסיטת ונדרבילט בנאשוויל, במהלך המגיפה. יש לה גם תוכנית מלגות לימודים בשווי 15,000 דולר, ואת קרן דוליווד, המתמקדת בחינוך ובסיוע בעוני.

במהלך הטקס בו העניקו בזוס ובת זוגו לורן סאנצ'ז את הפרס לפרטון, אמרה הזמרת ואשת העסקים לבזוס: "תמיד אמרתי שאני מנסה לשים את הכסף שלי במקום שבו הלב שלי נמצא, ואני חושבת שאתה עושה את אותו הדבר. אני אעשה כמיטב יכולתי לעשות דברים טובים עם הכסף הזה".
טרם נמסר לאיזו מטרה תתרום דולי פרטון את הסכום המכובד. ג'ף בזוס עצמו, אמר אמש בראיון בלעדי לכתבת הבידור של CNN, קלואי מלאס, כי הוא מתכוון לתרום את רוב כספו למיזמים לטובת העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה